Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy polubili zakłady na skoki narciarskie

Fortuna może zaliczyć I półrocze do udanych. Powód? Przybywa klientów, którzy zakładają się u bukmacherów.

Aktualizacja: 25.04.2019 15:40 Publikacja: 25.04.2019 15:07

Polacy polubili zakłady na skoki narciarskie

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak

W trzech pierwszych miesiącach roku przychody Fortuny wzrosły (rok do roku) o niemal jedną trzecią – wyniosły 458 mln zł. Dzięki zabiegom sponsoringowym firmie bukmacherskiej udało się zwiększyć liczbę aktywnych graczy, którzy zawierają minimum jeden zakład w miesiącu, aż o 28 proc.

Fortuna stawia na zwiększenie rozpoznawalności marki, w związku z tym podjęła działania sponsoringowe inwestując m.in. w rozgrywki piłkarskiego zaplecza Ekstraklasy oraz Polski Związek Narciarski. Sukcesem firmy jest też przedłużenie umowy sponsorskiej z Legią Warszawa o kolejne trzy lata.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama