Reklama

Polacy polubili zakłady na skoki narciarskie

Fortuna może zaliczyć I półrocze do udanych. Powód? Przybywa klientów, którzy zakładają się u bukmacherów.

Aktualizacja: 25.04.2019 15:40 Publikacja: 25.04.2019 15:07

Polacy polubili zakłady na skoki narciarskie

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak

W trzech pierwszych miesiącach roku przychody Fortuny wzrosły (rok do roku) o niemal jedną trzecią – wyniosły 458 mln zł. Dzięki zabiegom sponsoringowym firmie bukmacherskiej udało się zwiększyć liczbę aktywnych graczy, którzy zawierają minimum jeden zakład w miesiącu, aż o 28 proc.

Fortuna stawia na zwiększenie rozpoznawalności marki, w związku z tym podjęła działania sponsoringowe inwestując m.in. w rozgrywki piłkarskiego zaplecza Ekstraklasy oraz Polski Związek Narciarski. Sukcesem firmy jest też przedłużenie umowy sponsorskiej z Legią Warszawa o kolejne trzy lata.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Coś eksplodowało w zakładach zbrojeniowych na Uralu. Fala uderzeniowa i chmura w kształcie grzyba
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Biznes
Orange Polska zaskoczył siłą IT i smartfonów. Ale to hurt ma przynieść prawdziwe zyski
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Zmiana w unijnym programie SAFE? Porozumienie USA–Indie i spór UE z Chinami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama