Reklama

Polacy polubili zakłady na skoki narciarskie

Fortuna może zaliczyć I półrocze do udanych. Powód? Przybywa klientów, którzy zakładają się u bukmacherów.

Aktualizacja: 25.04.2019 15:40 Publikacja: 25.04.2019 15:07

Polacy polubili zakłady na skoki narciarskie

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak

W trzech pierwszych miesiącach roku przychody Fortuny wzrosły (rok do roku) o niemal jedną trzecią – wyniosły 458 mln zł. Dzięki zabiegom sponsoringowym firmie bukmacherskiej udało się zwiększyć liczbę aktywnych graczy, którzy zawierają minimum jeden zakład w miesiącu, aż o 28 proc.

Fortuna stawia na zwiększenie rozpoznawalności marki, w związku z tym podjęła działania sponsoringowe inwestując m.in. w rozgrywki piłkarskiego zaplecza Ekstraklasy oraz Polski Związek Narciarski. Sukcesem firmy jest też przedłużenie umowy sponsorskiej z Legią Warszawa o kolejne trzy lata.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Reklama
Reklama