Polacy polubili zakłady na skoki narciarskie

Fortuna może zaliczyć I półrocze do udanych. Powód? Przybywa klientów, którzy zakładają się u bukmacherów.

Aktualizacja: 25.04.2019 15:40 Publikacja: 25.04.2019 15:07

Polacy polubili zakłady na skoki narciarskie

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak

W trzech pierwszych miesiącach roku przychody Fortuny wzrosły (rok do roku) o niemal jedną trzecią – wyniosły 458 mln zł. Dzięki zabiegom sponsoringowym firmie bukmacherskiej udało się zwiększyć liczbę aktywnych graczy, którzy zawierają minimum jeden zakład w miesiącu, aż o 28 proc.

Fortuna stawia na zwiększenie rozpoznawalności marki, w związku z tym podjęła działania sponsoringowe inwestując m.in. w rozgrywki piłkarskiego zaplecza Ekstraklasy oraz Polski Związek Narciarski. Sukcesem firmy jest też przedłużenie umowy sponsorskiej z Legią Warszawa o kolejne trzy lata.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Szczyt NATO, zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach i nowy podatek bankowy
Materiał Promocyjny
Z pieluszek produkowanych w warszawskiej fabryce Procter & Gamble korzystają miliony dzieci na całym świecie
Biznes
Socjolog obnaża mechanizmy TikToka. W grze są duże pieniądze
Biznes
Komórkowa sieć robi rewolucję. Wycofała tańsze abonamenty. Jest coś w zamian
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Podcast "Twój Biznes": Zawieszenie broni na Bliskim Wschodzie, reformy w Niemczech i plany Enei