Reklama

#PROSTOzPARKIETU: Plany i strategia rozwoju Mennicy Polskiej

Gościem Dariusza Wieczorka w czwartkowym programie „Prostu z Parkietu”, który startuje o godz. 12.00, będzie Grzegorz Zambrzycki, prezes Mennicy Polskiej.

Aktualizacja: 07.07.2016 11:58 Publikacja: 07.07.2016 11:30

#PROSTOzPARKIETU: Plany i strategia rozwoju Mennicy Polskiej

Foto: parkiet.com

Mennica Polska jest jedynym producentem monet obiegowych i jedynym producentem sztabek złota inwestycyjnego w naszym kraju. Produkuje też monety kolekcjonerskie i numizmaty. Zalicza się do liderów w zakresie wdrażania, obsługi i rozwoju systemów karty miejskiej. Rozwija działalność w segmencie nieruchomości m.in. na bliskiej Woli w Warszawie. Grupa inwestuje też na giełdzie, kontroluje pakiet 16,5 proc. akcji Netii. Wartość rynkowa Mennicy Polskiej, wchodzącej w skład indeksu sWIG80, sięga prawie 900 mln zł.

Prezesa Grzegorza Zambrzyckiego zapytamy m.in. o to:

Czy ten rok może być najlepszym w historii grupy w segmencie menniczym? Czy firma ma szanse pozyskać kolejne zlecenie od zagranicznych banków centralnych?

Jak idzie sprzedaż złota inwestycyjnego? Czy mamy do czynienia z nową hossą na rynku tego kruszcu?

Czy plan zakupu udziałów w prywatnej kopalnia złota w Afryce jest aktualny?

Reklama
Reklama

Jakie są szanse na odzyskanie 167 mln zł VAT, którego nie chce oddać skarbówka?

Na jakim etapie jest budowa I etapu Mennica Residence? Ile mieszkań zostało sprzedanych?

Kiedy ruszy budowa biurowca Mennica Legacy Tower? Czy zgłaszają się pierwsi chętni najemcy powierzchni?

Kiedy projekty deweloperskie znacząco wpłyną na poprawę wyników grupy?

Czy grupa będzie zwiększać zaangażowanie w kapitale Netii? Jakie są plany rozwoju w segmencie karty miejskiej?

Biznes
Ostrzeżenie szefa NATO, eksport polskich kosmetyków i cła Meksyku na Chiny
Biznes
Nowa Jałta, czyli nieznane szczegóły planu Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Polska jest dla nas strategicznym rynkiem
Biznes
MacKenzie Scott rozdaje majątek. Była żona Bezosa przekazała ponad 7 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Bruksela pod presją, kredyty Polaków i bariery handlowe w UE
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama