W samym centrum Warszawy – tuż przy Dworcu Centralnym – pojawiły się na przystanku tramwajowym podświetlane reklamy laureata Złotego Certyfikatu Polskiej O...
Wizz Air wprowadza nowy slogan marki - „Let’s WIZZ”. Nowe hasło będzie prezentowane w ramach kampanii promocyjnej – na lotniskach, w mediach cyfrowych i ou...
W przeciwieństwie do wielu światowych metropolii, które prześcigają się w pomysłach na ściąganie odwiedzających, Barcelona nie chce ich już więcej niż ma t...
Zwycięzcy Ósmych Turystycznych Mistrzostw Vlogerów organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną odebrali nagrody i czeki za najlepsze prace promując...
„Urlop z dojazdem na własnych warunkach”, „Wyjedź na tyle dni ile chcesz”, „A może by tak... przerwa na city break?” - takimi hasłami reklamuje swoje usług...
„Turystyka powinna wrócić do gospodarki” – pod tym tytułem apel o zmianę w przypisaniu turystyki w rządzie wystosowało Europejskie Stowarzyszenie Przedsięb...
Dolnośląska Organizacja Turystyczna obchodzi 25-lecie. Z tej okazji odbyło się uroczyste spotkanie członków, pracowników i władz. Wręczono nagrody i wyróżn...
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Chicago promował Polskę jako atrakcyjny kierunek podróży podczas prestiżowego wydarzenia -...
Tajlandia obawia się, że w najbliższych latach może utracić pozycję lidera turystycznego w regionie Azji Południowo-Wschodniej na rzecz Wietnamu. W tym ost...
Hiszpańska narodowa organizacja turystyczna Turespaña ogłasza nowe zasady promocji – w nadchodzącej kampanii rezygnuje całkowicie z obrazów plaż i miast. B...