Celebryci w tabloidach

Literaci, którzy posmakowali medialnej sławy, są „na głodzie". Żeby go zaspokoić, muszą jeszcze intensywniej zaznaczać swoją obecność na ogólnopolskiej ściance z celebrytami.

Publikacja: 22.11.2014 01:08

Celebryci w tabloidach

Foto: Archiwum

Napisać książkę to nic wielkiego, wydać też się udaje bez większego trudu, ale jej sprzedaż – to jest prawdziwy problem. Minęły czasy, gdy literaci starali się pisać jak najpiękniej i jak najmądrzej, teraz chcą pisać skutecznie! Inaczej mówiąc, skończyła się epoka Prousta i Manna, a zaczęła dominacja wydawniczych działów promocji, reklamy i list bestsellerów. Czasy Dana Browna i  J.K. Rowling. W Polsce – która z determinacją odrabia opóźnienie względem świata – także.

Pozostało 97% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Plus Minus
Tomasz P. Terlikowski: Adwentowe zwolnienie tempa
Plus Minus
„Ilustrownik. Przewodnik po sztuce malarskiej": Złoto na palecie, czerń na płótnie
Plus Minus
„Indiana Jones and the Great Circle”: Indiana Jones wiecznie młody
Plus Minus
„Lekcja gry na pianinie”: Duchy zmarłych przodków
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Plus Minus
„Odwilż”: Handel ludźmi nad Odrą