Czy po objęciu programem "Mieszkanie dla młodych" lokali z rynku wtórnego w biurach sprzedaży deweloperów ubyło klientów? Czy chętnych na dopłaty jest więcej, szczególnie wśród rodzin wielodzietnych, które mogą dostać teraz znacznie wyższe dofinansowanie? Efekty, które przyniosła nowelizacja "MdM", pokazuje sonda przeprowadzona przez portal Dompress.pl.
Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service:
- Po zmianach dotyczących zasad przyznawania dopłat i limitów cen w programie MdM liczba chętnych na zakup subwencjonowanych mieszkań rośnie. Ten wzrost można zaobserwować przede wszystkim w przypadku mieszkań trzy- i czteropokojowych.
Otwarcie programu "MdM" na inne grupy docelowe przyniosło wymierne skutki. Nasze biura sprzedaży odwiedzają teraz zupełnie nowe grupy klientów, co świadczy przede wszystkim o tym, że znowelizowany "MdM" odpowiada na aktualne potrzeby mieszkaniowe Polaków.
Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp: