W poniedziałek we francuskim Cannes zaczyna się jedna z najważniejszych imprez w Europie, która skupia głównych graczy z branży nieruchomości i finansów. Co pokażą światu deweloperzy inwestujący w Polsce? Czego szukają w Cannes? Oto wyniki naszej sondy.
Arkadiusz Rudzki, dyrektor zarządzający Skanska Property Poland:
– MIPIM to największe wydarzenie dla branży nieruchomości. Do Cannes zjeżdżają inwestorzy z całego świata, by w mniej formalnej atmosferze porozmawiać o interesach. Spotkania są poumawiane nawet na kilka miesięcy wcześniej, a kalendarze zapełnione. Ale w Cannes nie podpisuje się kontraktów, tylko otwiera się negocjacje, by kontynuować interesy w kuluarach.
Dlatego MIPIM to bardzo dobre miejsce, by pokazać swoje projekty. My zawieziemy na te targi unikalną ofertę: cały portfel nieruchomości biurowych o wartości ponad 300 mln euro – kilka budynków, które realizujemy w głównych miastach Polski. Nikt w regionie nie ma dziś takiej oferty.
Chodzi o dwa projekty biurowe z Warszawy, jeden z Krakowa, po jednym z Łodzi i Wrocławia. Każda z inwestycji to czempion w swojej kategorii. Wyróżniają się centralną lokalizacją, ponadczasową architekturą, udogodnieniami dla najemców, nowoczesnymi technologiami wykorzystanymi na budowie i w samym biurowcu, ale też ciekawie zaprojektowaną przestrzenią wokół.