fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podróży

TUI stawia na ambasadorów

Materiały promocyjne
TUI France przyjmie do pomocy kilkudziesięciu współpracowników-ambasadorów, którzy - choć bez etatu w firmie - będą znajdować dla niej nowych klientów

Jak podaje serwis lechotouristique.com, francuskie TUI zamierza zbudować w przyszłym roku sieć ambasadorów swojej marki, wzorowaną na modelu pracy w Uberze - sieci łączącej niezależnych kierowców z osobami potrzebującymi podwózki.

– To będą niezależni partnerzy, a nie pracownicy – mówi Pascal de Izaguirre prezes TUI France. Zapewnia, że współpraca będzie się jednak odbywać z zachowaniem wszelkich norm prawnych i socjalnych. Do najważniejszych zadań ambasadorów należeć będzie identyfikowanie nowych klientów, zwiększanie przychodów firmy i jej rozwój w obszarach, gdzie TUI jest słabo reprezentowane przez sieć agencyjną.

Ten rodzaj współpracy funkcjonuje już w Holandii. Pascal de Izaguirre podkreśla, że pomysł jest częścią strategii wykorzystania wielu kanałów sprzedaży. Współpracownicy mają być uważnie wybierani i przeszkoleni. Firma zapowiada, że będzie ich parudziesięciu.

Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA