fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podróży

Marek Andryszak dyrektorem operacyjnym niemieckiego TUI

Materiały prasowe
Marek Andryszak, wieloletni prezes TUI Poland, awansuje. Od nowego roku obejmie funkcję dyrektora operacyjnego w TUI Deutschland, zastępując na tym stanowisku Olivera Dörschucka, który rozstaje się z firmą

Pół roku temu Marek Andryszak opuścił TUI Poland, żeby objąć stanowisko prezesa biura podróży należącego do koncernu TUI, pod nazwą L'Tur. Spółka specjalizuje się w sprzedawaniu ofert last minute. Teraz został awansowany na dyrektora operacyjnego w TUI Deutschland. Z L'Turem nie rozstaje się całkowicie, pozostanie bowiem członkiem zarządu tej spółki.

– Marek Andryszak to nie tylko turystyczny profesjonalista w pełnym rozumieniu tego słowa, to także menedżer z naszych własnych szeregów, który dowiódł w czasie pobytu w Polsce, że ma umiejętności handlowe i strategiczne – wyjaśnia w komunikacie firmy prezes TUI Deutschland Sebastian Ebel. - W L'Turze wdrożył w krótkim czasie niezbędne zmiany. Na nowym stanowisku będzie kontynuował strategię, ale wprowadzi też nowe akcenty.

– Będę zajmował się produktem, ale także portalem tui.com oraz L'Turem. Do moich obowiązków będzie należeć również nadzorowanie tui.pl – wyjaśnia Turystyce.rp.pl Marek Andryszak.

Andryszak rozpoczął karierę w koncernie TUI w 2000 roku w ramach International Graduate Leadership Programme, który przygotowuje menedżerów do międzynarodowej kariery. W latach 2008 - 2016 kierował polską spółką TUI, TUI Poland (czytaj: "Marek Andryszak odchodzi z TUI Poland" i "Marek Andryszak przechodzi do L'Turu").

Oliver Dörschuck, dotychczasowy dyrektor operacyjny, odchodzi z firmy, aby „podjąć nowe wyzwania zawodowe". Strony rozstają się, ale pozostają w bardzo dobrych stosunkach - głosi komunikat.

TUI Deutschland podkreśla rolę, jaką odegrał Dörschuck w tworzeniu strategii tego touroperatora. Do jego pomysłów zalicza się wykreowanie portalu dla klientów Meine TUI i serwisu internetowego Destimo, za pośrednictwem którego hotelarze mogą samodzielnie zarządzać kontyngentami hotelowymi. Za czasów Dörschucka TUI rozwinęło też mocno wyjazdy do dalekich krajów. Do jego zasług należy zaliczyć również wykorzystanie big data w procesie zarządzania cenami i ofertami, dzięki czemu firma znacząco zwiększyła udział w rynku.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA