Biura podróży

Artur Rezner pokieruje sprzedażą w Neckermannie

Artur Rezner pracuje w turystyce już 20 lat
Filip Frydrykiewicz
Znany menedżer, specjalista od sprzedaży i kontaktów z siecią agentów Artur Rezner przechodzi z biura podróży Mouzenidis Travel do Neckermanna Podróże. Od pierwszego października będzie tam pełnić rolę dyrektora handlowego, a de facto prawej ręki prezesa Macieja Nykiela

Rezner jest znany w środowisku touroperatorskim, bo ma za sobą 20 lat pracy w kilku firmach. Najwięcej czasu, bo 12 lat, spędził w TUI Poland, gdzie przeszedł drogę od sprzedawcy do kierownika sieci sprzedaży, a potem jeszcze, po dwuletniej przerwie na pracę w biurze podróży BFC (Businessman Fun Club), dyrektora sprzedaży i marketingu. Ostatnie prawie trzy lata kierował sprzedażą we wchodzącym na polski rynek biurze Mouzenidis Travel Polska.

Czytaj: "W Mouzenidisie zaczęło się już Lato 2019".

Kiedy Maciej Nykiel objął kierownictwo w Neckermannie Polska, po odejściu wicedyrektora tego biura, Efego Turkela (obecnie dyrektor hotelu Jabłoń Lake Resort na Mazurach), zaproponował Reznerowi pracę na stanowisku dyrektora odpowiedzialnego za całą sprzedaż (bez e-commerce'u).

Do kompetencji Reznera należeć będzie: współpraca z siecią agencyjną, franczyzobiorcami, salonami własnymi, nadzór nad wsparciem sprzedaży (help desk i dział relacji z klientami), a także marketingiem w tym zakresie.

Neckermann ma umowy z 1400 biurami agencyjnymi, ma też 19 salonów własnych i 23 salony prowadzone przez franczyzobiorców.

Jak mówi Rezner, jego zadaniem będzie ożywienie sprzedaży i poprawienie relacji z agentami i franczyzobiorcami.

Czytaj: "Nykiel: Neckermann ma być liderem dobrej jakości wakacji. To moje zadanie".

Neckermann Podróże w ostatnich latach tracił pozycję na rynku, a w ostatnim roku zanotował sporą stratę. - Ta firma ma kolosalny potencjał, ma świetny produkt i ma wizję. Potrzeba jej wzmocnienia sprzedaży i dotarcia do klientów indywidualnych z przekazem o zaletach marki – mówi Rezner. - Nową rolę traktuję w jak duże wyzwanie. Neckermann ma długą historię w Europie i w Polsce. Na innych rynkach zajmuje pierwsze lub drugie miejsce. Mam nadzieję, że uda mi się przyczynić do szybkiego przywrócenia jej właściwej rangi na polskim rynku – deklaruje.

Nowy dyrektor zamierza skupić się na współpracy z agentami. Dzięki latom doświadczeń zna wielu z nich osobiście, ale planuje zbliżyć się jeszcze do tych, którzy współpracują z Neckermannem. Dlatego w najbliższych tygodniach odbędzie serię spotkań przy śniadaniach w restauracjach z wybranymi sprzedawcami. - Jestem zwolennikiem rozmowy, osobistego kontaktu. Zwykłe prezentacje jakie organizują touroperatorzy na sto pięćdziesiąt osób tego nie dają, stąd wypróbowana formuła śniadań, które organizowałem w Mouzenidisie. Podczas kameralnych spotkań można się lepiej poznać, zapytać o największe bolączki, przeszkadzające w dobrej współpracy, podyskutować – wyjaśnia.

Prezes Neckermann Podróże Maciej Nykiel z nowym dyrektorem wiąże duże nadzieje. - Jestem przekonany, że doświadczenie Artura, znajomość rynku, kompetencje branżowe i managerskie i jego wieloletnie kontakty z siecią agencyjną pozwolą nam na znaczne zwiększenie naszych udziałów na polskim rynku. Mamy wspólnie wiele nowych pomysłów, które przyniosą wiele korzyści naszym partnerom franchisingowym i agencyjnym – mówi.

 

Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL