fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podróży

eSky z ponad 70-procentową dynamiką wzrostu

eSKY.pl
W pierwszym półroczu całkowita wartość sprzedaży (TTV - total transaction value) wypracowana przez serwis do rezerwacji podróży eSky wyniosła prawie 1,2 miliarda złotych i była o prawie 77 procent większa niż w tym samym okresie ubiegłego roku

W komunikacie Grupa eSky przypomina również, że od początku roku weszła na 15 nowych rynków, w tym pierwszy w Afryce (Republika Południowej Afryki) oraz Australii i Oceanii (Nowa Zelandia). Z jednego z tych rynków pochodziła co piąta rezerwacja w serwisach eSkya.

- Kolejny rok z rzędu możemy pochwalić się rewelacyjnymi wynikami - mówi wiceprezes Grupy eSky Łukasz Neska, cytowany w komunikacie. - W pierwszym półroczu grupa uzyskała prawie 1,2 miliarda złotych ze sprzedaży na wszystkich 50 rynkach, na których działa, z czego 142 miliony to przychody netto. W ubiegłym roku sprzedaż w pierwszych sześciu miesiącach przekroczyła 650 milionów, a przychody netto 82 miliony, tak więc w obu wypadkach dynamika znacząco przekracza 70 procent - wylicza Neska.

Jak dodaje, Grupa eSky stawia na dwutorowy rozwój - z jednej strony dynamiczną ekspansję, z drugiej rozwijanie oferty dla użytkowników.

- W tym roku postawiliśmy przede wszystkim na technologię virtual interlining, na bazie której stworzyliśmy autorskie rozwiązanie MultiLine. W standardowej ofercie podróżujący otrzymuje propozycję lotu od konkretnego przewoźnika lub lotów łączonych od współpracujących ze sobą linii. MultiLine umożliwia zestawienie dowolnych połączeń różnych linii lotniczych, niezależnie od tego, czy przewoźnicy ze sobą współpracują, czy nie. Pasażer może zaplanować dowolną liczbę przesiadek i wybrać dogodniejsze godziny lotów w jednym procesie rezerwacyjnym - wyjaśnia Neska.

Grupa eSky rozszerzyła też współpracę z PayU, dzięki której podróżni mogą kupić bilety lotnicze i pakiety „Lot+Hotel" na raty. Sprzedaż tych ostatnich rośnie w trzycyfrowym tempie.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA