fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podr騜y

Rainbow - 300 tysi璚y klient闚 w zesz造m roku

Filip Frydrykiewicz
Przychody grupy sp馧ek Rainbow Tours w zesz造m roku wynios造 1,117 mld z這tych i by造 wy窺ze od przychod闚 z 2014 o 160,6 mln z這tych, czyli o o 17 procent

Jak wyjania rzecznik prasowy biura podr騜y Rainbow Radomir widerski, wzrost przychod闚 ze sprzeda篡 samych imprez turystycznych by nawet wi瘯szy, bo wyni鏀 18,2 procent. Rainbow mia w 2015 roku 300,2 tys. klient闚, o 17,9 wi璚ej ni rok wczeniej. Z tego z oferty Lato 2015 skorzysta這 ponad 240,1 tys. ludzi (wzrost o 16,8 procent) a z oferty zimowo-egzotycznej 60,1 tys. os鏏 (wzrost o 22,3 procent).

Zysk netto osi鉚ni皻y przez sp馧k w analizowanym okresie wyni鏀 34,2 mln z這tych i okaza si wi瘯szy o 2 mln z這tych w stosunku do 2014 roku, co stanowi wzrost o 6 procent.

- Trudno nie wspomnie, 瞠 w obliczu wielu niepokoj鉍ych czynnik闚 zewn皻rznych, takich jak doniesienia o kolejnych zamachach terrorystycznych, czy zmiany na polskiej scenie politycznej, Grupie Kapita這wej uda這 si nie tylko utrzyma, ale i znacznie poprawi wyniki i udzia造 w rynku. To dow鏚, 瞠 firma prowadzi stabiln dzia豉lno o bardzo solidnych podstawach, broni si atrakcyjn, szerok ofert, mocn mark, przyst瘼nymi cenami i efektywnie zorganizowan sieci dystrybucyjn - m闚i widerski.

Przypomina te, 瞠 rok 2015 by rokiem wielu zmian w sp馧ce. Do takich mo積a zaliczy tworzenie w豉snej sieci hotelowej pod nazw White Olive Hotels, czy rozpocz璚ie zmiany wizerunku i to窺amoci wizualnej. Dotychczasowa marka handlowa (to窺ama z nazw sp馧ki = Rainbow Tours) by豉 zbyt d逝ga i zbyt trudna. Zmiana logotypu by豉 podyktowana skr鏂eniem nazwy do najwa積iejszego cz這nu, czyli do Rainbow. Przy okazji wprowadzono nowe formy identyfikacji wizualnej w formie du瞠j litery R" oraz wprowadzono nowy adres internetowy R.pl (dotychczasowa domena www.rainbowtours.pl nadal funkcjonuje). Najbardziej rewolucyjn zmian by這 wprowadzenie nowego sposobu wyszukiwania ofert poprzez zadawanie pyta, jak w popularnej wyszukiwarce Google.

- Zaskakuj鉍o dobry wynik osi鉚n瘭imy w czwartym kwartale 2015 roku. Okaza這 si, 瞠 polityka zmierzaj鉍a do zostania najwi瘯szym specjalist na rynku od podr騜y egzotycznych przynios豉 efekty. Kwarta zako鎍zylimy wzrostem przychod闚 o 4,2 procent i popraw wyniku finansowego netto (0,9 mln z, podczas gdy w IV kwartale 2014 roku sp馧ka mia豉 2,4 mln z straty netto) - m闚i widerski. - Niew靖pliwym hitem okaza豉 si Kuba. W zwi頊ku z wielkim zapotrzebowaniem klient闚 na ten kierunek zwi瘯szono poda miejsc z 5 tysi璚y do ponad 10 tysi璚y, co wi頊a這 si z wykorzystaniem drugiego samolotu. Podobnie wielkim zainteresowaniem cieszy si Meksyk, Mauritius, Tajlandia i Wietnam. Oferta egzotyczna b璠zie ca造 czas rozbudowywana i w kolejnym sezonie poszerzana o nowe kierunki - zapowiada rzecznik Rainbow.

r鏚這: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA