Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2018 21:31 Publikacja: 04.06.2018 21:21
Foto: Bloomberg
Nie pomarańczowy, ale niebieski kolor dominuje od dziś w materiałach marketingowych państwowego operatora telekomunikacyjnego dla biznesu i administracji publicznej, którego PGE sprzedało w ub.r. Skarbowi Państwa. Jak mówi Marcin Malicki, członek zarządu Exatela odpowiedzialny za marketing, firma potrzebuje zmiany, bo choć jest na rynku bardzo długo, nie ma jasnej identyfikacji. Wprowadzenie nowej przygotowane przez agencję White Cat ma kosztować około 140 tys. zł.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Komisja Europejska proponuje ambitny cel redukcji emisji. Polska krytykuje ETS2, USA i Wietnam zawierają przełom...
W 2028 r. Polska Grupa Zbrojeniowa ma montować pierwsze czołgi K2PL. W tym samym roku produkcja amunicji 155 ma...
Umowa na zakup 180 czołgów K2 od koreańskiego koncernu Hyundai Rotem jest gotowa i ma być podpisana jeszcze w li...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas