Open Eyes Economy Summit 2016 już niedługo w Krakowie!

Open Eyes Economy Summit 2016 to pierwsza edycja międzynarodowego szczytu poświęconego Ekonomii Wartości. „Gospodarka otwierających się oczu" to przyszłość. Konferencja odbędzie się 15-16 listopada 2016 w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie.

Publikacja: 28.10.2016 13:37

Open Eyes Economy Summit 2016 już niedługo w Krakowie!

Foto: materiały prasowe

Organizatorzy Kongresu stawiają tezę, że Przebudzeni Konsumenci będą kupowali produkty i usługi od firm uczciwych, społecznie potrzebnych i zaangażowanych, posiadających własną, unikalną kulturę, wynikającą z właściwie określonej, wiarygodnej misji przedsiębiorstwa.

Idea Open Eyes Economy to gospodarka przyszłości, oparta na wartościach i zaufaniu. Firma-Idea to nowa filozofia zarządzania przedsiębiorstwem i jego marką. Zakłada ona redefinicję biznesu, jego rzeczywistą społeczną wrażliwość i przydatność oraz odpowiedzialność firmy - traktowane jako cel i sens istnienia.

Nowo określone wartości przedsiębiorstwa w naturalny i uczciwy sposób wzbudzą zaufanie do firmy – ze strony Partnerów, Pracowników oraz Klientów. Dopiero w efekcie takiego podejścia możliwe będzie osiąganie zysku.

Formuła Open Eyes Economy Summit

OEES to nowa, odświeżona formuła konferencji o tematyce biznesowej i rezygnacja z tradycyjnych paneli dyskusyjnych. Organizatorzy stawiają na sesje inspiracyjne, living case study, czyli najbardziej inspirujące studia przypadków z całego świata oraz pojedynki intelektualne, czyli BITWY, inspirowane pojedynkami poetów i raperów (tzw. slam battle). Będą to starcia dwóch jak najbardziej różnych punktów widzenia. Prelegenci

Wśród prelegentów m.in.: prof. Akiko Okabe – architekt z Uniwersytetu w Tokio, Joe Kuruvilla - VP Home and Personal Care, Central Eastern Europe, UNILEVER, José Ignacio Nuno – dyrektor i założyciel meksykańskiej firmy Suhab, prof. Danuta Hübner – ekonomistka, posłanka do Parlamentu Europejskiego, prof. Jerzy Hausner – ekonomista z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Faith Liddell – dyrektor Festiwalu Edynburskiego, Natalia Hahn – globalny menedżer ds. rozwoju, Retail & Expansion, IKEA Group, Piotr Voelkel – przedsiębiorca, Grupa VOX, Ana de Palacio – b. Minister Spraw Zagranicznych Hiszpanii, prof. Salvatore Babones – socjolog z Uniwersytetu w Sydney.

Firma-Idea

Firma-Idea to model, w którym opisujemy koncepcję Open Eyes Economy zastosowaną w konkretnej, biznesowej rzeczywistości. Elementy Firmy-Idei znajdujemy dziś w działaniach takich firm i marek, jak np. VOX, TESLA, DYSON, Coca-Cola, IKEA, Timberland, H&M, SKANSKA, PZU, KGHM, Nespresso, Disney, LEGO, In Post, Mazda i oczywiście wielu, wielu innych.

Firmy-Idee bazują na wartościach, traktują swoich klientów po partnersku, dbają o uczciwą komunikację, są odpowiedzialne w wymiarze społecznym i ekologicznym. Świadome wagi, jaką należy przywiązywać do innowacji, designu, inwestycji w badania i rozwój. Ich relacje z nową generacją konsumentów polegają na współwytwarzaniu wartości. Tych konsumentów nazywamy „przebudzonymi". Konkretne przykłady i wynikające z nich szersze wnioski zostaną zaprezentowane w listopadzie 2016 roku, w ICE Kraków Congress Centre podczas I edycji Open Eyes Economy Summit.

Więcej informacji na temat koncepcji Firmy-Idei na: www.firmaidea.pl

Organizatorzy Kongresu stawiają tezę, że Przebudzeni Konsumenci będą kupowali produkty i usługi od firm uczciwych, społecznie potrzebnych i zaangażowanych, posiadających własną, unikalną kulturę, wynikającą z właściwie określonej, wiarygodnej misji przedsiębiorstwa.

Idea Open Eyes Economy to gospodarka przyszłości, oparta na wartościach i zaufaniu. Firma-Idea to nowa filozofia zarządzania przedsiębiorstwem i jego marką. Zakłada ona redefinicję biznesu, jego rzeczywistą społeczną wrażliwość i przydatność oraz odpowiedzialność firmy - traktowane jako cel i sens istnienia.

Pozostało 80% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Materiał partnera
Najważniejsza jest idea demokracji. Także dla gospodarki
Wydarzenia Gospodarcze
Polacy szczęśliwsi – nie tylko na swoim
Materiał partnera
Dezinformacja łatwo zmienia cel
Materiał partnera
Miasta idą w kierunku inteligentnego zarządzania
Materiał partnera
Ciągle szukamy nowych rozwiązań