Rozwiązania dopasowane do potrzeb firm

Szacuje się, że obecnie ponad 35 proc. firm posiadających służbowe pojazdy korzysta z zamontowanych lokalizatorów GPS. Patrząc na zyski związane z tymi rozwiązaniami, to ciągle mało.

Publikacja: 10.05.2018 15:12

Najbardziej przyziemna korzyść to generowanie oszczędności i tym samym zwiększanie przychodów dzięki optymalizacji procesów. Obniżenie kosztów paliwa, ekonomiczna i bezpieczna jazda, ograniczenie zdarzeń drogowych i pustych przebiegów ciężarówek daje możliwość inwestowania dodatkowych środków w rozwój firmy.

Przedsiębiorstwo uzyskuje także dostęp do większej liczby informacji. Dzięki systemom takim jak Brumgo, GPS Guardian i TiMS firmy mogą dokładnie monitorować, co się dzieje z flotą i zamówieniem, gdzie znajdują się kierowcy, jak jeżdżą i jaka jest ich efektywność. Umożliwia to m.in. komunikacja i wymiana danych między centralą a daną jednostką mobilną. Ulepszenie jakości usług sprawia, że klient uzyskuje wgląd do pozycji dostawy bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania. Jednocześnie można określać tzw. szacowany czas dostawcy (ETA), uwzględniający zmieniające się warunki na drodze.

Brumgo to system monitoringu GPS działający na komputerach, telefonach i smartfonach. Aplikacja oferuje błyskawiczny podgląd pozycji pojazdów i ich najważniejszych parametrów. Do podstawowej lokalizacji wystarczy uruchomiony smartfon. Brumgo w prosty i szybki sposób umożliwia udostępnianie aktualnej pozycji kierowcy oraz przejechanych tras. Mapa z dokładną lokalizacją lub trasą wyświetli się w każdej przeglądarce internetowej. Brumgo wyróżnia prostota interfejsu, możliwość udostępniania bieżącej pozycji i archiwalnych tras oraz elastyczny sposób finansowania, użytkownik sam decyduje o sposobie rozliczania.

 

GPS Guardian to uniwersalny system monitoring GPS przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw umożliwiający zarządzanie dowolnym rodzajem pojazdów. Aplikacja działa w oparciu o nowoczesne moduły GPS CAN, które mogą zostać zainstalowane we własnym zakresie. W ramach usługi GPS Guardian użytkownik może dopasować ofertę do swoich potrzeb: począwszy od prostego pakietu lokalizacyjnego, przez pakiety przeznaczone do kontroli pracowników, aż do tych rozbudowanych o kontrolę paliwa, blokady zapłonu i dedykowane raporty.

 

TiMS to nowoczesne, kompleksowe i zintegrowane narzędzia do optymalizacji dedykowane dla sektora korporacyjnego i instytucji. Tims oferuje rozwiązania w obszarach telematyki, zarządzania flotą, zarządzania pracą w terenie i transportem. Działania aplikacji skupiają się na optymalizacji procesów biznesowych, poprawie efektywności floty oraz redukcji kosztów operacyjnych.

 

Oferowane przez wchodzącą w skład Grupy Arcus spółkę Geotik systemy TiMS, Brumgo i GPS Guardian umożliwiają optymalizację procesów biznesowych oraz uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Nowocześni przedsiębiorcy nieustannie dążą do minimalizacji wydatków nie tylko w obszarze telematyki (http://oszczednosciwfirmie.pl/telematyka-slowniczek/) ale również zarządzania energią. Niższy rachunek za prąd lub gaz staje się możliwy przy wykorzystaniu kalkulacji taryf energii, a sprzedaż prądu online zyskuje na popularności. Pomaga w tym Enbay.pl czyli platforma zakupowa, która w prostu sposób pozwala firmom na znalezienie oszczędności podczas zakupów energii elektrycznej i gazu. Posiada ona dostęp do aktualnych cen sprzedawców energii. Dzięki porównaniu ofert energii aż 11 z nich, możliwy jest wybór najtańszego dostawcy prądu. Stale aktualizowane cenniki, pozwalają precyzyjnie policzyć cenę końcową. Za pomocą Enbay.pl cały proces sprzedaży, od wpisania danych, poprzez porównanie cen prądu na wygenerowaniu zestawień porównawczych cen skończywszy odbywa się online. Innowacyjne rozwiązania zastosowane w Enbay.pl pozwalają przedsiębiorcom i osobom fizycznym obniżyć rachunki za energię nawet do 30%, a proces zmiany sprzedawcy w całości wsparty jest bezpłatnymi poradami niezależnych doradców.

Najbardziej przyziemna korzyść to generowanie oszczędności i tym samym zwiększanie przychodów dzięki optymalizacji procesów. Obniżenie kosztów paliwa, ekonomiczna i bezpieczna jazda, ograniczenie zdarzeń drogowych i pustych przebiegów ciężarówek daje możliwość inwestowania dodatkowych środków w rozwój firmy.

Przedsiębiorstwo uzyskuje także dostęp do większej liczby informacji. Dzięki systemom takim jak Brumgo, GPS Guardian i TiMS firmy mogą dokładnie monitorować, co się dzieje z flotą i zamówieniem, gdzie znajdują się kierowcy, jak jeżdżą i jaka jest ich efektywność. Umożliwia to m.in. komunikacja i wymiana danych między centralą a daną jednostką mobilną. Ulepszenie jakości usług sprawia, że klient uzyskuje wgląd do pozycji dostawy bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania. Jednocześnie można określać tzw. szacowany czas dostawcy (ETA), uwzględniający zmieniające się warunki na drodze.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Biały Dom przyśpiesza pomoc dla Ukrainy. Nadciągają Patrioty, Bradley’e i Javelin’y
Biznes
Start zapisów do Poland Business Run
Biznes
Cybernetyczna wojna nęka firmy i instytucje
Biznes
Kierunek zielone miasta. Inwestorzy szansą dla metropolii
Materiał Promocyjny
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Biznes
Futurystyczny projekt Arabii Saudyjskiej budzi kontrowersje. „Kazano zabijać”