Najbardziej przyziemna korzyść to generowanie oszczędności i tym samym zwiększanie przychodów dzięki optymalizacji procesów. Obniżenie kosztów paliwa, ekonomiczna i bezpieczna jazda, ograniczenie zdarzeń drogowych i pustych przebiegów ciężarówek daje możliwość inwestowania dodatkowych środków w rozwój firmy.
Przedsiębiorstwo uzyskuje także dostęp do większej liczby informacji. Dzięki systemom takim jak Brumgo, GPS Guardian i TiMS firmy mogą dokładnie monitorować, co się dzieje z flotą i zamówieniem, gdzie znajdują się kierowcy, jak jeżdżą i jaka jest ich efektywność. Umożliwia to m.in. komunikacja i wymiana danych między centralą a daną jednostką mobilną. Ulepszenie jakości usług sprawia, że klient uzyskuje wgląd do pozycji dostawy bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania. Jednocześnie można określać tzw. szacowany czas dostawcy (ETA), uwzględniający zmieniające się warunki na drodze.
Brumgo to system monitoringu GPS działający na komputerach, telefonach i smartfonach. Aplikacja oferuje błyskawiczny podgląd pozycji pojazdów i ich najważniejszych parametrów. Do podstawowej lokalizacji wystarczy uruchomiony smartfon. Brumgo w prosty i szybki sposób umożliwia udostępnianie aktualnej pozycji kierowcy oraz przejechanych tras. Mapa z dokładną lokalizacją lub trasą wyświetli się w każdej przeglądarce internetowej. Brumgo wyróżnia prostota interfejsu, możliwość udostępniania bieżącej pozycji i archiwalnych tras oraz elastyczny sposób finansowania, użytkownik sam decyduje o sposobie rozliczania.
GPS Guardian to uniwersalny system monitoring GPS przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw umożliwiający zarządzanie dowolnym rodzajem pojazdów. Aplikacja działa w oparciu o nowoczesne moduły GPS CAN, które mogą zostać zainstalowane we własnym zakresie. W ramach usługi GPS Guardian użytkownik może dopasować ofertę do swoich potrzeb: począwszy od prostego pakietu lokalizacyjnego, przez pakiety przeznaczone do kontroli pracowników, aż do tych rozbudowanych o kontrolę paliwa, blokady zapłonu i dedykowane raporty.