Polskie marki nabierają mocy. Ich wartość stale rośnie

Firmy będące właścicielami najdroższych krajowych znaków towarowych potrafiły wykorzystać poprawę w gospodarce, co potwierdza największy od pięciu lat wzrost łącznej wartości ich marek.

Aktualizacja: 01.12.2015 06:32 Publikacja: 30.11.2015 21:00

Laureaci 12. edycji rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej”

Laureaci 12. edycji rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej”

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Już po raz 12. oszacowaliśmy w nim z pomocą firmy Acropolis Advisory wartość 330 polskich znaków towarowych – utworzonych przede wszystkim z myślą o polskim rynku, choć niekoniecznie należących do krajowych firm.

- Od 12 lat „Rzeczpospolita" walczy o polskie marki – mówił Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej". – Kibicujemy producentom, którzy wierzą, że nasz rynek jest na tyle dojrzały, że warto inwestować w prestiż, zaufanie i jakość, czyli te wartości, które składają się na pojęcie „dobra marka" – mówił podczas uroczystej gali rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej".

Pozostało 95% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ekonomia
Spadkobierca może nic nie dostać
Ekonomia
Jan Cipiur: Sztuczna inteligencja ustali ceny
Ekonomia
Polskie sieci mają już dosyć wojny cenowej między Lidlem i Biedronką
Ekonomia
Pierwsi nowi prezesi spółek mogą pojawić się szybko
Ekonomia
Wierzyciel zlicytuje maszynę Janusza Palikota i odzyska pieniądze