Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.05.2018 13:52 Publikacja: 26.05.2018 12:00
Foto: materiały prasowe
Komisja wypłaci rekompensatę, 600 euro, pasażerce poszkodowanej przez Finnaira. Kobieta napisała do komisji skargę na fińskiego przewoźnika. Skarga została uznana za zasadną. Pasażerka leciała liniami Finnair z Helsinek przez Hongkong do Melbourne. Z powodu spóźnienia samolotu fińskiej linii, kobieta spóźniła się na samolot do Australii. Linia tłumaczyła spóźnienie problemem technicznym i odmówiła pasażerce wypłacenia rekompensaty, pisze fiński portal Yle.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas