Reklama
Rozwiń
Reklama

Wynajem biura dla małej firmy

Pracować we własnym mieszkaniu, dostosowując je do potrzeb działalności gospodarczej, czy wynająć kameralne biuro w budynku przeznaczonym na takie cele?

Aktualizacja: 29.09.2016 11:38 Publikacja: 29.09.2016 11:12

Małe firmy mogą dziś pracować w tak samo dobrych warunkach, jak korporacje

Małe firmy mogą dziś pracować w tak samo dobrych warunkach, jak korporacje

Foto: Armstrong

Drugie rozwiązanie wydaje się bardziej praktyczne, tym bardziej, że ceny za wynajem małych biur stają się coraz bardziej atrakcyjne.

Zdecydowana większość - aż 95 proc. - przedsiębiorstw w Polsce to mikrofirmy, które zatrudniają 1-7 osób. Część ich właścicieli decyduje się na pracę w domach, żeby nie płacić za wynajem powierzchni biurowych. Profil działalności niektórych firm uniemożliwia jednak zastosowanie tego typu rozwiązania - bieżące funkcjonowanie wymaga bowiem odbywania częstych spotkań z klientami, a dla kreowania pozytywnego wizerunku firmy ważne jest posiadanie reprezentacyjnych pomieszczeń.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama