Recepta na większe obroty, czyli co TSUE myśli o reklamie apteki

Reklama apteki w postaci loterii promocyjnej w orzecznictwie TSUE.

Publikacja: 08.12.2021 12:25

TSUE

TSUE

Foto: Adobe Stock

Kilka tygodni temu opisywałam bardzo ciekawą sprawę zawisłą przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej (dalej Trybunał) dotyczącą kwestii dopuszczalności reklamy produktów leczniczych. Obiecałam,że to opiszę też finał sprawy.

Wyrok zapadł 15 lipca 2021 r. (C-190/20). Pokrótce przypomnę stan faktyczny.

Pozostało 97% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej.

Korzystaj z nieograniczonego dostępu do wszystkich treści Rzeczpospolitej, m.in. z artykułów, specjalistycznych e-tygodników dla firm i urzędów oraz e-miesięczników – monotematycznych opracowań prawnopodatkowych. Czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Praca, Emerytury i renty
Babciowe przyjęte przez Sejm. Komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Sędzia WSA ujawnia, jaki tak naprawdę dostęp do tajnych danych miał Szmydt
Orzecznictwo
Kolejny ważny wyrok Sądu Najwyższego wydany już po uchwale frankowej
ABC Firmy
Pożar na Marywilskiej. Ci najemcy są w "najlepszej" sytuacji
Prawo pracy
Od piątku zmiana przepisów. Pracujesz na komputerze? Oto, co powinieneś dostać