Z kontaktów ze specami od
marketingu wyniosłem przekonanie, że to jedna z najbardziej
oderwanych od życia grup zawodowych. Porównywalna chyba tylko z
artystami. I przypadek kampanii marki Yes to potwierdza.
Otóż,
my, zwykli zjadacze chleba, żyjemy w roku 2023 w Polsce rządzonej
przez prawicowy PiS, który niewykluczone,
że wygra kolejne
wybory. W sondażach w siłę rośnie jeszcze bardziej prawicowa od
PiS-u Konfederacja, a
oba te ugrupowania są zdecydowanie przeciwne postulatom społeczności
LGBT. Przede wszystkim wprowadzeniu małżeństw jednopłciowych i
prawa do adopcji dzieci
dla takich par. Zresztą
z polskich sił politycznych zdecydowanie za tymi
postulatami jest tylko
Lewica, a wśród
samych Polaków
poparcie wynosi ok. 30 proc. według różnych badań.
To wszystko zebrane razem sprawia, że perspektywa takiej zmiany
prawnej wydaje się nieosiągalna w perspektywie wielu lat.