Wyniki i prognozy Agory: czas na 7 lat tłustych

O 2-4 proc. urosnąć mają w tym roku wydatki na reklamę w Polsce, ale frekwencja w kinach będzie nadal niższa o 20 proc. niż w rekordowym 2019 r. – spodziewa się właściciel sieci Helios i „Gazety Wyborczej”. Jakie wyniki sam wypracuje i kiedy pokaże strategię?

Publikacja: 17.03.2023 14:58

Siedziba spółki Agora SA

Siedziba spółki Agora SA

Foto: Fotorzepa/ Krzysztof Skłodowski

Grupa Agora, właściciel sieci kin Helios, Radia Zet i „Gazety Wyborczej” podsumował 2022 rok i przedstawił wstępne plany na najbliższy okres.

- Mamy pomysł na reorganizację firmy, lepszy model zarządzania grupą. Mam poczucie, że po 7 latach chudych zasłużyliśmy na 7 lat tłustych – powiedział w piątek Bartosz Hojka, prezes Agory.

Pozostało 96% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady