Bez ważnego dowodu na konto nie wejdziesz

Bank PKO BP może częściowo zablokować dostęp do aplikacji mobilnej i serwisu bankowości internetowej klientom, które na czas nie zaktualizowały swoich danych, a miały na to 30 dni.

Publikacja: 29.08.2023 14:44

Bez ważnego dowodu na konto nie wejdziesz

Foto: Adobe Stock

- Bank ma obowiązek identyfikacji i weryfikacji klienta, zarówno w procesie nawiązania relacji, jak i w trakcie jego obsługi. Dlatego informujemy klientów w komunikatach o wprowadzeniu nowej funkcji blokowania dostępu – mówi Michał Tkaczuk, z biura prasowego banku.

Aplikacja częściowo niedostępna

Pozostało 94% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Konta Bankowe
Duża awaria Blika. Problemy zgłaszają klienci mBanku, Millennium czy Pekao
Konta Bankowe
Sześć banków pod lupą UOKIK. Dlaczego ofiary nie odzyskują pieniędzy?
Konta Bankowe
Banki tną oprocentowanie lokat. Średnio jest już ono znacznie poniżej 5 proc.
Konta Bankowe
Banki, które najwięcej zarobiły na kredycie 2%
Konta Bankowe
Banki w końcu zaczynają wprowadzać klucze U2F. Hakerom będzie trudniej