Amazon nie musi udostępniać klientom numeru telefonu - opinia rzecznika generalnego TSUE

Platforma handlu elektronicznego, taka jak Amazon, nie może być zobowiązana do udostępniania konsumentowi numeru telefonicznego. Wystarczy, że zagwarantuje szeroki wybór innych kanałów porozumiewania się i szybki kontakt.

Aktualizacja: 10.03.2019 14:10 Publikacja: 10.03.2019 09:55

Amazon nie musi udostępniać klientom numeru telefonu - opinia rzecznika generalnego TSUE

Takie stanowisko przedstawił Trybunałowi Sprawiedliwości w Luksemburgu rzecznik generalny Giovanni Pitruzzella. Trybunał ma wkrótce orzec, czy Amazon naruszył prawa konsumentów przez to, że na etapie poprzedzającym sprzedaż internetową na platformie internetowej  konsumentom nie wyświetlały się numery telefonu ani faksu.

Czytaj też:

Pozostało 92% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Samorząd
Krzyże znikną z warszawskich urzędów. Trzaskowski podpisał zarządzenie
Prawo pracy
Od piątku zmiana przepisów. Pracujesz na komputerze? Oto, co powinieneś dostać
Praca, Emerytury i renty
Babciowe przyjęte przez Sejm. Komu przysługuje?
Spadki i darowizny
Ten testament wywołuje najwięcej sporów. Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok
Sądy i trybunały
Sędzia WSA ujawnia, jaki tak naprawdę dostęp do tajnych danych miał Szmydt