Atak medialny na spółkę - co wtedy?

Kiedy warto nie wytaczać najcięższych dział?

Publikacja: 25.10.2022 12:08

Atak medialny na spółkę - co wtedy?

Foto: Adobe Stock

Nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że prowadzenie działalności gospodarczej obarczone jest zawsze sporym ryzykiem. I to nie jednym. Skoro ryzyka nie można uniknąć (a niektórzy powiedzą, że nawet nie wolno tego robić), to trzeba nauczyć się nim zarządzać. A biorąc pod uwagę to, że ryzyko ryzyku nierówne, najpierw trzeba je umieć dostrzec (najlepiej z daleka), zbadać i potrafić na nie odpowiednio zareagować. Jeśli poznamy ryzyka wcześniej, ułożymy je w osobnych szufladkach, możemy uniknąć przykrych konsekwencji. Nasza prawidłowa reakcja, odpowiedź na pojawiające się zagrożenie jest zazwyczaj kluczowa dla naszego sukcesu lub choćby zminimalizowania skutków porażki. Nie inaczej jest z zagrożeniem w postaci ataku medialnego i wywołanego nim kryzysu.

Pozostało 94% artykułu

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Prawnicy
Jeden z najbardziej znanych prawników w Polsce odsunięty od zajęć ze studentami
Prawo dla Ciebie
Pokłosie afery Collegium Humanum? Będzie zaostrzenie przepisów o studiach podyplomowych
Spadki i darowizny
Ten testament wywołuje najwięcej sporów. Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok
Samorząd
Krzyże w warszawskich urzędach zakazane. Sprawa trafi do prokuratury
Praca, Emerytury i renty
Czternasta emerytura - rząd proponuje termin
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?