Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Biznes

Sojusz konkurentów w mobilnej aplikacji „Zamów Zakupy"

Listonic.pl
Alma24.pl, Frisco.pl i A.pl znalazły się na wspólnej platformie zakupowej, dostępnej na smartfonie
Trzej wielcy rywale na polskim internetowym rynku spożywczym zjednoczeni pod jednym dachem – ten cud udał się aplikacji mobilnej "Zamów Zakupy" stworzonej przez polskiego mistrza list zakupowych Listonic. Pomysł jest nowy – nikt na polskim rynku podobnej unii nie zawišzał, a na œwiecie istnieje zaledwie kilka podobnych rozwišzań. To rozwišzanie dla tych wszystkich, którzy robiš zakupy spożywcze online – tyle że teraz mogš to zrobić z poziomu swojego smartfonu i w ramach jednej aplikacji majš wybór pomiędzy ofertami trzech dużych e-sklepów. – Almę, Frisco i A.pl przekonało do nas to, że jesteœmy dla nich nowym, niekonkurencyjnym kanałem sprzedaży, i to doœć znaczšcym, bo Listonic.pl ma bazę ponad 350 tys. użytkowników – mówi Filip Miłoszewski, współwłaœciciel Listonic.pl, łódzkiej firmy oferujšcej internetowe i mobilne aplikacje do tworzenia interaktywnych list zakupów. Dodaje, że firma pracuje teraz nad rozwinięciem oferty zakupów w swojej najnowszej aplikacji, finalizujšc rozmowy z kolejnymi dwoma dużymi partnerami. Z kilkoma innymi wcišż pertraktuje.
Aplikacja "Zamów Zakupy" działa dopiero od trzech tygodni i w tym czasie pobrało jš około 6 tys. osób. Do końca tego roku ma ich być już około 10 tys. - Nasze prognozy na 2013 rok zależš od tego, ilu jeszcze partnerów uda nam się pozyskać do tego projektu – twierdzi Miłoszewski. – Natomiast widzimy wyraŸnie, że polski rynek aplikacji mobilnych bardzo przyœpieszył w ostatnim czasie, w zwišzku z tym przewidujemy, że liczba użytkowników naszej pierwotnej aplikacji, Listonic.pl, wzroœnie w 2013 roku do około 1 mln. Łódzka firma chce w przyszłym roku wyjœć ze swoim najnowszym pomysłem za granicę, a na pierwszy ogień wybrała Stany Zjednoczone. - To obiecujšcy kierunek, bo mobile commerce czekajš wielokrotne wzrosty, a mamy produkt, który bez kompleksów może konkurować z najlepszymi aplikacjami zakupowymi z USA – twierdzi Miłoszewski.
ródło: ekonomia24

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL