Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Biura podróży

Szukasz wycieczki? Rainbow Tours wyśle ci mejl

Internet
Rainbow Tours wprowadził nowš funkcję na swojej stronie internetowej. Każdy kto jest na niej zarejestrowany i wejdzie, by poszukać wycieczki, dostanie póŸniej mejlem szeœć ofert
Oferty będš wybrane według "profilu" danego internauty. Profil powstanie według tego, czego klient szukał. Informatyczny system okreœli, czego mu potrzeba. - Jeœli szuka na przykład wyjazdu rodzinnego do Hiszpanii w cenie nie większej niż 3 tysišce złotych od osoby, dostanie mejlem szeœć podobnych ofert w Hiszpanii i, na przykład, we Włoszech - wyjaœnia dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż w Internecie w Rainbow Tours Michał Jaworski. - Będš to hotele i wycieczki, których nie oglšdał na stronie, ale bardzo bliskie jego zainteresowaniom. Jaworski jest pomysłodawcš tego systemu, a wykonawcš sš dwie firmy, z którymi Rainbow Tours podjšł współpracę. Jedna to Salesmanago zajmujšca się tworzeniem "dynamicznych i inteligentnych e-maili". Na podstawie analizy zachowania klienta na stronie www, Salesmanago konstruuje "unikatowy e-mail idealnie dopasowany do zainteresowań klienta i wysyła go w odpowiednim momencie do potencjalnego klienta". Dane pochodzš z kolei z systemu rekomendacji Quartic. Zdaniem touroperatora "dynamiczne e-maile" wysyłane z systemu Salesmanago osišgajš o 300 procent wyższe współczynniki "otwieralnoœci", a " klikalnoœci" o około 400 procent i w efekcie przekładajš się na wyższš sprzedaż.
Rainbow Tours sprzedaje przez Internet i call center (liczy to wspólnie) 13 procent wszystkich wycieczek. Ta forma sprzedaży dynamicznie roœnie. Wzrost w okresie styczeń - sierpień 2012 w porównaniu z tym samym okresem roku 2011 wyniósł 33 procent. Z kolei rok wczeœniej, w 2011 sprzedaż elektroniczna wzrosła, w stosunku do 2010 r., o 68 procent.
ródło: turystyka.rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL