Listę obecności pracownicy podpisują codziennie
aktualizacja: 22.04.2011, 03:40

- Czy pracownicy mogą podpisywać listę obecności raz w miesiącu, gdy takie postanowienie będzie w regulaminie pracy? Pracodawcy, którzy muszą ustalić regulamin pracy (czyli zatrudniający co najmniej 20 osób lub u których nie obowiązuje układ zbiorowy pracy), mają obowiązek określić w nim sposób potwierdzania przez podwładnych przybycia do firmy i obecności w niej. Stanowi o tym art. 1041 § 1 pkt 9 kodeksu pracy. O sposobie decyduje pracodawca, a może to mieć formę np.: - złożenia własnoręcznego podpisu przez pracownika na liście obecności,

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Business Communication. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Business Communication lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja

Banner

POLECAMY

KOMENTARZE

Komentarz dnia

Krupa: Niewielkie zainteresowanie bezpłatnymi poradami prawnymi