Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Media i internet

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” odnotowały w listopadzie najwyższe wzrosty sprzedaży e-wydań.

Fotorzepa/Jerzy Dudek
W listopadzie elektronicznych wydań „Rzeczpospolitej sprzedawało się każdego dnia œrednio 7,4 tys., czyli aż o 63,5 proc. więcej niż przed rokiem, a „Parkietu”: 1,76 tys., czyli ponad trzy razy więcej niż rok wczeœniej w tym samym miesišcu.

Pozostałe ogólnopolskie dzienniki odnotowały niższe wzrosty sprzedaży e-wydań – wynika z danych Zwišzku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujšcych sprzedaż e-wydań. Sprzedaż elektronicznych edycji „Dziennika gazety Prawnej" wynosiła 9,1 tys. i była o 2,1 proc. niższa niż rok wczeœniej, bulwarowego „Faktu" wynosiła 262 egz. i była o 20,2 proc. wyższa niż przed rokiem, „Gazeta Wyborcza" sprzedawała każdego dnia œrednio 2,18 tys. e-wydań, czyli o 18,3 proc. więcej niż w listopadzie 2013 r., a „Puls Biznesu": 2,44 tys. egz. (wzrost rok do roku o 5 proc.). Bulwarowy „Super Express" nie sprzedaje e-wydań, ma darmowš mobilnš aplikację.

Całkowite rozpowszechnianie płatne siedmiu gazet ogólnopolskich („Dziennika", „faktu", „gazety Wyborczej", „parkietu", „Pulsu Biznesu", „Rzeczpospolitej" i „Super Expressu") wynosiło w listopadzie 2014 roku 836,5 tys. egz. i było o 8,1 proc. niższe niż rok wczeœniej w tym samym miesišcu. Najwięcej sprzedawał „Fakt": 313,5 tys. egz. (o 6,5 proc. mniej niż rok wczeœniej), kolejne były: „Gazeta Wyborcza" z wynikiem 190,5 tys. egz. (spadek o 12,4 proc.), „Super Express": 152,1 tys. egz. (spadek o 0,6 proc.), „Rzeczpospolita": 57,3 tys. egz. (spadek o 16,7 proc.), „Dziennik": 54,8 tys. egz. (spadek o 11,5 proc.), „Puls Biznesu": 14,2 tys. egz. (spadek o 14,7 proc.) oraz „Parkiet": 4,7 tys. egz. (spadek o 8 proc.).

ródło: ekonomia.rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL