"Rzeczpospolita" szybciej na tablecie

aktualizacja: 22.09.2014, 04:58

„Rzeczpospolita" przyspiesza publikację wydań elektronicznych. ?Od dziś już o godzinie 21 będzie udostępniane jej e-wydanie z datą z dnia następnego.

Z wyprzedzeniem zostanie udostępnione czytelnikom pierwsze wydanie „Rzeczpospolitej". Jeśli  w wyniku wydarzeń w kraju i na świecie zajdzie potrzeba przygotowania kolejnego wydania gazety, jej wersja elektroniczna będzie aktualizowana.
Z wyprzedzeniem zostanie udostępnione czytelnikom pierwsze wydanie „Rzeczpospolitej". Jeśli  w wyniku wydarzeń w kraju i na świecie zajdzie potrzeba przygotowania kolejnego wydania gazety, jej wersja elektroniczna będzie aktualizowana.
Z wyprzedzeniem zostanie udostępnione czytelnikom pierwsze wydanie „Rzeczpospolitej". Jeśli  w wyniku wydarzeń w kraju i na świecie zajdzie potrzeba przygotowania kolejnego wydania gazety, jej wersja elektroniczna będzie aktualizowana.
Wydanie elektroniczne wyprzedza tradycyjne wydanie o kilka godzin, co w przypadku „Rzeczpospolitej", najczęściej cytowanego medium w Polsce, ma szczególną wartość. Materiały redakcyjne przygotowywane przez dziennikarzy „Rzeczpospolitej" są szeroko komentowane w innych mediach. Informacja podana naszym czytelnikom z wyprzedzeniem pozwala być zawsze o jeden krok przed wszystkimi.
Wydanie elektroniczne wyprzedza tradycyjne wydanie o kilka godzin, co w przypadku „Rzeczpospolitej", najczęściej cytowanego medium w Polsce, ma szczególną wartość. Materiały redakcyjne przygotowywane przez dziennikarzy „Rzeczpospolitej" są szeroko komentowane w innych mediach. Informacja podana naszym czytelnikom z wyprzedzeniem pozwala być zawsze o jeden krok przed wszystkimi.
Wydanie elektroniczne wyprzedza tradycyjne wydanie o kilka godzin, co w przypadku „Rzeczpospolitej", najczęściej cytowanego medium w Polsce, ma szczególną wartość. Materiały redakcyjne przygotowywane przez dziennikarzy „Rzeczpospolitej" są szeroko komentowane w innych mediach. Informacja podana naszym czytelnikom z wyprzedzeniem pozwala być zawsze o jeden krok przed wszystkimi.
Projekt ma także służyć promowniu wydań elektronicznych dziennika. Z ogólnodostępnych danych wynika, że to ?e-wydania będą najszybciej rosnącym segmentem wydawniczego rynku zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Projekt ma także służyć promowniu wydań elektronicznych dziennika. Z ogólnodostępnych danych wynika, że to ?e-wydania będą najszybciej rosnącym segmentem wydawniczego rynku zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Projekt ma także służyć promowniu wydań elektronicznych dziennika. Z ogólnodostępnych danych wynika, że to ?e-wydania będą najszybciej rosnącym segmentem wydawniczego rynku zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Według prognoz PwC w Polsce przychody z reklam w cyfrowych gazetach utrzymają się w najbliższych latach na stabilnym poziomie (3 mld dol. rocznie), ale przychody ze sprzedaży e-wydań będą bardzo szybko rosły. W 2018 r. sięgną 86 mln dol. (przy  12 mln dol. w ubiegłym roku).
Według prognoz PwC w Polsce przychody z reklam w cyfrowych gazetach utrzymają się w najbliższych latach na stabilnym poziomie (3 mld dol. rocznie), ale przychody ze sprzedaży e-wydań będą bardzo szybko rosły. W 2018 r. sięgną 86 mln dol. (przy  12 mln dol. w ubiegłym roku).
Według prognoz PwC w Polsce przychody z reklam w cyfrowych gazetach utrzymają się w najbliższych latach na stabilnym poziomie (3 mld dol. rocznie), ale przychody ze sprzedaży e-wydań będą bardzo szybko rosły. W 2018 r. sięgną 86 mln dol. (przy  12 mln dol. w ubiegłym roku).
Z badań, jakie MillwardBrown  przeprowadziło na zlecenie Izby Wydawców Prasy, wynika,  że choć obecnie po cyfrowe dzienniki sięga 1,5 proc. Polaków, za pięć lat będzie ich już 26,8 procent.
Z badań, jakie MillwardBrown  przeprowadziło na zlecenie Izby Wydawców Prasy, wynika,  że choć obecnie po cyfrowe dzienniki sięga 1,5 proc. Polaków, za pięć lat będzie ich już 26,8 procent.
Z badań, jakie MillwardBrown  przeprowadziło na zlecenie Izby Wydawców Prasy, wynika,  że choć obecnie po cyfrowe dzienniki sięga 1,5 proc. Polaków, za pięć lat będzie ich już 26,8 procent.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, na rynku ogólnoinformacyjnych dzienników opinii „Rzeczpospolita" w tym roku notuje najwyższą, 49-procentową, dynamikę wzrostu liczby sprzedanych e-wydań. Ich średnia sprzedaż między styczniem a lipcem tego roku wynosiła 7,4 tys. egzemplarzy i stanowiła już 13 procent całej średniej sprzedaży ogółem w tym okresie (56,2 tys. egzemplarzy).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, na rynku ogólnoinformacyjnych dzienników opinii „Rzeczpospolita" w tym roku notuje najwyższą, 49-procentową, dynamikę wzrostu liczby sprzedanych e-wydań. Ich średnia sprzedaż między styczniem a lipcem tego roku wynosiła 7,4 tys. egzemplarzy i stanowiła już 13 procent całej średniej sprzedaży ogółem w tym okresie (56,2 tys. egzemplarzy).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, na rynku ogólnoinformacyjnych dzienników opinii „Rzeczpospolita" w tym roku notuje najwyższą, 49-procentową, dynamikę wzrostu liczby sprzedanych e-wydań. Ich średnia sprzedaż między styczniem a lipcem tego roku wynosiła 7,4 tys. egzemplarzy i stanowiła już 13 procent całej średniej sprzedaży ogółem w tym okresie (56,2 tys. egzemplarzy).
Politykę wydawniczą, jaką wdraża teraz „Rzeczpospolita", od początku tego roku prowadzi już inny dziennik tego samego wydawcy – „Gazeta Giełdy Parkiet". Wydanie „Parkietu" jest udostępniane prenumeratorom w jego wersji elektronicznej dzień wcześniej o godz. 20, co zostało bardzo dobrze przyjęte przez czytelników, którymi są m.in. prezesi spółek giełdowych, doradcy inwestycyjni, maklerzy i inwestorzy.
Politykę wydawniczą, jaką wdraża teraz „Rzeczpospolita", od początku tego roku prowadzi już inny dziennik tego samego wydawcy – „Gazeta Giełdy Parkiet". Wydanie „Parkietu" jest udostępniane prenumeratorom w jego wersji elektronicznej dzień wcześniej o godz. 20, co zostało bardzo dobrze przyjęte przez czytelników, którymi są m.in. prezesi spółek giełdowych, doradcy inwestycyjni, maklerzy i inwestorzy.
Politykę wydawniczą, jaką wdraża teraz „Rzeczpospolita", od początku tego roku prowadzi już inny dziennik tego samego wydawcy – „Gazeta Giełdy Parkiet". Wydanie „Parkietu" jest udostępniane prenumeratorom w jego wersji elektronicznej dzień wcześniej o godz. 20, co zostało bardzo dobrze przyjęte przez czytelników, którymi są m.in. prezesi spółek giełdowych, doradcy inwestycyjni, maklerzy i inwestorzy.
Z badania przeprowadzonego dla Izby Wydawców Prasy wynika, że za cyfrowe wydania dzienników jest w Polsce w stanie płacić już jedna czwarta ankietowanych osób.
Z badania przeprowadzonego dla Izby Wydawców Prasy wynika, że za cyfrowe wydania dzienników jest w Polsce w stanie płacić już jedna czwarta ankietowanych osób.
Z badania przeprowadzonego dla Izby Wydawców Prasy wynika, że za cyfrowe wydania dzienników jest w Polsce w stanie płacić już jedna czwarta ankietowanych osób.
Komentarz dnia
Żródło: Rzeczpospolita

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.

POLECAMY

KOMENTARZE