Hotel St. Bruno zmienia właściciela

aktualizacja: 12.06.2013, 09:33
Foto: Materiały Promocyjne

Za 2,85 mln złotych grupa United sprzedała udziały w giżyckim hotelu St. Bruno. Powodem sprzedaży były niesatysfakcjonujące wyniki finansowe luksusowego kompleksu

Decyzja o sprzedaży 45,38 proc. udziałów była spowodowana głównie wynikami finansowymi  czterogwiazdkowego kompleksu, które były poniżej oczekiwań zarządu. Ponadto jako mniejszościowy udziałowiec, United miał ograniczony wpływ na politykę biznesową hotelu.
- Prowadzenie działalności hotelarskiej nie wpisuje się w dalszą strategię spółki. Zamierzamy koncentrować się na aktywnościach inwestycyjnych, szczególnie w branży promocyjno-reklamowej. Biorąc pod uwagę nasze dalsze plany Hotel St. Bruno byłby dla nas niepotrzebnym obciążeniem – wyjaśnia Jan Karaszewski, prezes United S.A.
Komentarz dnia
Żródło: turystyka.rp.pl

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.

POLECAMY

KOMENTARZE