Rz: Jak nowe technologie mogą pomóc w likwidacji szkód? Jak ubezpieczyciele je wykorzystują?
Agnieszka Antol: Z naszych obserwacji wynika, że nowe technologie zwiększają satysfakcję klientów. Oferujemy im rozwiązania, które z jednej strony są proste i użyteczne, a z drugiej mają wpływ na przyspieszenie procesu likwidacji szkody. Wiemy, że tego oczekują od nas klienci.
Co proponuje Warta?
Proces likwidacji szkód jest bardzo złożony. Składa się na niego wiele rozwiązań, z których znacząca większość nie jest widoczna dla klienta, a ma wielki udział w szybko i przyjaźnie rozwiązanej sprawie. Nowoczesny system likwidacyjny, innowacyjne narzędzia dla rzeczoznawców i osób analizujących sprawy klientów mają niebagatelny wpływ na zadowolenie klienta.
Oczywiście najwięcej uwagi przyciągają rozwiązania, z których ubezpieczony korzysta bezpośrednio. Dla naszych klientów kluczowa z pewnością pozostaje działająca od dwóch lat Warta Mobile, najbardziej kompleksowa aplikacja na polskim rynku do zarządzania likwidacją szkody. Jest ona bezpłatna i całkowicie bezpieczna, zabezpiecza ją indywidualny kod PIN, który użytkownik tworzy podczas procesu rejestracji.