Wynagrodzenia

Abonament w przychodni oraz karnet na siłownię nie wystarczy

Fotorzepa
Na razie tylko nieliczni pracodawcy w Polsce całościowo dbają o psychofizyczną kondycję swojej załogi. Demografia wymusi wkrótce zmiany.
Programy wellness, w których firmy dbają nie tylko o poprawę stanu zdrowia, ale także o dobre samopoczucie swoich pracowników, robią od kilku lat karierę w międzynarodowych korporacjach. I to nawet pomimo kryzysowych oszczędności – firmy przekonały się, że dbałość o psychofizyczną kondycję ludzi i rzeczywista promocja zdrowia to działania opłacalne.Potwierdza to międzynarodowe badanie „Working well" dotyczące jakości środowiska pracy, promocji zdrowego stylu życia i dobrego samopoczucia wśród pracowników ponad tysiąca firm z 37 krajów (w tym z Polski), które przeprowadziła amerykańska firma doradcza Buck Consultans. W badaniu prawie trzech na dziesięciu pracodawców na świecie zadeklarowało, że ma w pełni wdrożoną strategię promocji zdrowia, drugie tyle wdrożyło ją częściowo (większość zrobiła to w ostatnich pięciu latach), a prawie ośmiu na dziesięciu chciałoby mieć w swojej firmie „kulturę zdrowia".Najczęściej firmy starają się w ten sposób ograniczyć stres w pracy, zachęcić pracow...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL