Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Wynagrodzenia

Abonament w przychodni oraz karnet na siłownię nie wystarczy

Fotorzepa
Na razie tylko nieliczni pracodawcy w Polsce całoœciowo dbajš o psychofizycznš kondycję swojej załogi. Demografia wymusi wkrótce zmiany.

Programy wellness, w których firmy dbajš nie tylko o poprawę stanu zdrowia, ale także o dobre samopoczucie swoich pracowników, robiš od kilku lat karierę w międzynarodowych korporacjach. I to nawet pomimo kryzysowych oszczędnoœci – firmy przekonały się, że dbałoœć o psychofizycznš kondycję ludzi i rzeczywista promocja zdrowia to działania opłacalne.

Potwierdza to międzynarodowe badanie "Working well" dotyczšce jakoœci œrodowiska pracy, promocji zdrowego stylu życia i dobrego samopoczucia wœród pracowników ponad tysišca firm z 37 krajów (w tym z Polski), które przeprowadziła amerykańska firma doradcza Buck Consultans. W badaniu prawie trzech na dziesięciu pracodawców na œwiecie zadeklarowało, że ma w pełni wdrożonš strategię promocji zdrowia, drugie tyle wdrożyło jš częœciowo (większoœć zrobiła to w ostatnich pięciu latach), a prawie oœmiu na dziesięciu chciałoby mieć w swojej firmie "kulturę zdrowia".

Najczęœciej firmy stara...

ródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL