- Chcą się przemieścić do Europy z Azji, poszukuję miejsca w związku z Brexitem, albo z powodu optymalizacji kosztowej – wyliczył.
- Bardzo wierzymy w Polskę i od kilku lat prowadzimy program inwestycyjny mając nadzieję, że ten rynek będzie rósł. W 2012 r. zrobiliśmy ogólny plan rozwoju tej części sieci krajowej. Mamy zamiar zbudować kilkanaście nowych obiektów. Powstało już kilka, w Rzeszowie, Lublinie, Toruniu, Katowicach, Warszawie. W przyszłym roku otwieramy Gdańsk, jeszcze w tym Wrocław, Łódź. Polska jest świetnym miejscem do robienia biznesu, bo tu są klienci, którzy potrzebują tej usługi – dodał.
Zaznaczył, że podział DHL odzwierciedla myślenie całej korporacji. - Stąd decyzja o wyspecjalizowaniu grupy ludzi, których nazywamy międzynarodowymi specjalistami. Dzisiaj jest nas ok. 1200 i ta liczba szybko rośnie - mówił Buraś.
Podkreślił, że w Polsce jak i na całym świecie DHL ma 5 części.
- Jest DHL Parcel, DHL Express, DHL Freight, DHL Global Forwarding i DHL Supply Chain – wyliczył.