Okulary firmowane przez Snapchat dostępne są w cenie 130 dol. Podobnie jak świętej pamięci Google Glass umożliwiają nagranie do 10 sekund wideo. Są jednak od nich dużo tańsze – na początku produkt Google'a kosztował 1500 dol.

Niestety nie jest to produkt dla każdego. Okulary mają zostać wypuszczone w limitowanej serii. Choć na razie firma nie zdradza, ile dokładnie ma zostać ich wyprodukowanych. Oznacza to, że okulary nie powtórzą sukcesu aplikacji Snapchat, która ma już 100 mln użytkowników na całym świecie.

Okulary mają być zintegrowane ze Snapchatem. Robione przez nie zdjęcia będą trafiały bezpośrednio do zakładki Wspomnienia w znanej aplikacji.

- Stworzyliśmy jedną z najmniejszych kamer świata, pozwalającą robić „snapy" przez cały dzień na jednym ładowaniu – reklamuje się firma na stronie Spectacles.com

usatoday