Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.10.2016 15:46 Publikacja: 18.10.2016 15:00
Foto: 123RF
Obecnie niemal połowa przesyłek dostarczanych przez Swiss Post to ulotki i materiały promocyjne - wynika z danych, do których dotarł szwajcarski dziennik "Aargauer Zeitung". W ostatnim czasie jednak coraz więcej Szwajcarów zaczęło umieszczać na swoich skrzynkach pocztowych informacje, że nie życzą sobie, by dostarczać im tego typu przesyłki.
Poczta, która z dystrybuowania materiałów promocyjnych czerpie spore zyski, postanowiła więc przejść do kontrofensywy. Do 300 tysięcy gospodarstw domowych dotarł w ostatnim czasie list od Swiss Post, w którym można przeczytać, że osoby, które zgodzą się na dostarczanie im ulotek, będą raz w miesiącu dostawać drobny podarunek - np. próbkę muesli lub kostki rosołowe. Akcja ma trwać przez kwartał.
Jednostki kalifornijskiej Gwardii Narodowej zostały skierowane w niedzielę na ulice Los Angeles, by pomóc w opan...
Administracja Donalda Trumpa poinformowała, że wysyła 2 tysięcy żołnierzy Gwardii Narodowej do Los Angeles, gdzi...
Przez ostatnie pół roku nastroje w państwie Putina radykalnie się zmieniły. Polska wciąż znajduje się w gronie n...
Od środy Francuzi odwiedzający największe strony pornograficzne zobaczą tylko gołe piersi Marianny z obrazu Eugè...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Śmierć 10-letniej ofiary gwałtu w indyjskim stanie Bihar, do której miało, według mediów, dojść wskutek zwłoki w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas