Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.10.2016 15:46 Publikacja: 18.10.2016 15:00
Foto: 123RF
Obecnie niemal połowa przesyłek dostarczanych przez Swiss Post to ulotki i materiały promocyjne - wynika z danych, do których dotarł szwajcarski dziennik "Aargauer Zeitung". W ostatnim czasie jednak coraz więcej Szwajcarów zaczęło umieszczać na swoich skrzynkach pocztowych informacje, że nie życzą sobie, by dostarczać im tego typu przesyłki.
Poczta, która z dystrybuowania materiałów promocyjnych czerpie spore zyski, postanowiła więc przejść do kontrofensywy. Do 300 tysięcy gospodarstw domowych dotarł w ostatnim czasie list od Swiss Post, w którym można przeczytać, że osoby, które zgodzą się na dostarczanie im ulotek, będą raz w miesiącu dostawać drobny podarunek - np. próbkę muesli lub kostki rosołowe. Akcja ma trwać przez kwartał.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Już ponad 100 tys. mieszkańców Holandii dobrowolnie uniemożliwiło sobie uprawianie hazardu w miejscach, w któryc...
Jak teraz odbijemy swoją stolicę? – grzmi znany publicysta. A w rządzie słychać obawy o bezpieczeństwo narodowe....
W buddyjskiej świątyni Szaolin w Chinach rozpoczęło się postępowanie wyjaśniające wobec jej przeora, mnicha Shi...
W dolinie Javari, na granicy Brazylii i Peru, misjonarze wykorzystują zaawansowane urządzenia audio do ewangeliz...
W jaskini Tinshemet w środkowym Izraelu archeolodzy odkryli jedno z najstarszych znanych miejsc pochówku na świe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas