Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.05.2016 09:32 Publikacja: 26.05.2016 09:00
Foto: www.facebook.com
Na stronie lokalnej organizacji Pegidy pojawiło się zdjęcie, przedstawiające opakowania batoników Kinder, na których nie było występującego tam dotychczas blondwłosego i niebieskookiego dziecka. Administrator grupy ocenił: "Oni nie zatrzymają się nigdy. Czy naprawdę kupicie coś takiego? A może to żart?".
Oburzeni członkowie Pegidy nie zorientowali się jednak, że nowe opakowania są elementem związanej z Euro 2016 strategii promocyjnej firmy Ferrero, produkującej czekoladę Kinder. Firma postanowiła zacząć umieszczać na batonikach zdjęcia piłkarzy reprezentacji Niemiec w czasach, gdy byli oni dziećmi.
W Wielkiej Brytanii wśród osób poniżej 18. roku życia wzrasta świadomość istnienia woreczków nikotynowych – poka...
Jednostki kalifornijskiej Gwardii Narodowej zostały skierowane w niedzielę na ulice Los Angeles, by pomóc w opan...
Administracja Donalda Trumpa poinformowała, że wysyła 2 tysięcy żołnierzy Gwardii Narodowej do Los Angeles, gdzi...
Przez ostatnie pół roku nastroje w państwie Putina radykalnie się zmieniły. Polska wciąż znajduje się w gronie n...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Od środy Francuzi odwiedzający największe strony pornograficzne zobaczą tylko gołe piersi Marianny z obrazu Eugè...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas