Reklama

Na rynek trafi napój "Żołnierze wyklęci"

Agencja interaktywna 8K chce wprowadzić na rynek napój energetyczny "Żołnierze wyklęci". Konsumentami mają być młodzi patrioci oraz kibice stadionowi.

Aktualizacja: 20.07.2016 14:15 Publikacja: 20.07.2016 13:27

Na rynek trafi napój "Żołnierze wyklęci"

Foto: 123rf

Jak mówi w rozmowie z gazeta.pl prezes firmy Marek Bartosiński, do wypuszczenia na rynek takiego napoju zainspirowała go panująca moda. "Koszulki, spodenki, kubki. Dlaczego nie mielibyśmy zrobić napoju energetycznego?" - mówi Bartosiński i dodaje, że część zysków przeznaczy na fundację, która kultywuje pamięć o "żołnierzach wyklętych".

Według Bartosińskiego, produkcja napoju nie różni się niczym od pozostałych dostępnych na rynku produktów, które korespondują z historią. "Napój energetyczny nie jest gorszy od pościeli albo podkoszulka, który po latach użytkowania może służyć za ścierkę do kurzu, kiedy się już zużyje" - tłumaczy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Społeczeństwo
Sondaż. Co zrobimy w obliczu wojny? Ilu Polaków wyjedzie, kto wstąpi do wojska?
Społeczeństwo
Dwie dzielnice Warszawy z nocnym zakazem sprzedaży alkoholu. Rusza „pilotaż” ratusza
Społeczeństwo
Jacek Bartosiak jednak doktorem. Mamy decyzję w jego sprawie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Piłka nożna
Transmisja meczu Litwa-Polska zakłócona? „Obca ingerencja”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama