Gremi Media i Work Service stawiają razem na innowacje w HR

Nowa wersja portalu kariera.pl ma wkrótce ułatwić życie pracowników i pracodawców. Firmom będzie łatwiej znaleźć kandydatów do pracy, a pracownikom dotrzeć do pełnych informacji o firmach.

Aktualizacja: 08.09.2016 07:37 Publikacja: 08.09.2016 07:21

Gremi Media i Work Service stawiają razem na innowacje w HR

Foto: 123RF

Przed końcem roku w domenie kariera.pl pojawi się nowa, innowacyjna platforma HR. To wspólny projekt Grupy Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, oraz giełdowej grupy Work Service, lidera usług personalnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

List intencyjny w tej sprawie podpisali w środę wieczorem na Forum Ekonomicznym w Krynicy Dariusz Bąk, prezes Gremi Media i Tomasz Misiak, prezydent rady nadzorczej Work Service. Wspólny projekt zakłada uruchomienie w najbliższym czasie innowacyjnej platformy w domenie kariera.pl. Jej wersja beta będzie uruchomiona za miesiąc, a ostateczna do końca roku.

Nowy serwis, oparty o najnowsze technologie i narzędzia talent acqusition marketing, będzie dedykowany pracodawcom i zaoferuje im wsparcie związane z budowaniem wizerunku w sieci, przyciąganiem najlepszych kandydatów, zarządzaniem bazą potencjalnych pracowników oraz procesem rekrutacji. Jednocześnie nowa kariera.pl będzie skierowana do kandydatów, a w szczególności do specjalistów i menedżerów.

Alians silnych graczy

–Bardzo się cieszę, że tak uznany partner jak Work Service zdecydował się na wspólny projekt z Gremi Media Group. W mojej ocenie jest to połączenie dwóch największych wartości - ekspertyzy i pozycji Work Service na polskim rynku oraz pozycji i wiedzy Gremi Media na temat różnych firm i branż. Jesteśmy świadomi tego, jak istotne staje się dla pracodawców i pracobiorców pełny przepływ informacji. Będziemy wspólnie tworzyć projekt, który doskonale wpisze się w dzisiejszą sytuację gospodarczą, a ta jasno wskazuje, że jest zapotrzebowanie na bardzo dobrych pracowników, którzy z kolei chcą podejmować w sposób świadomy i przemyślany jedną z najważniejszych decyzji w życiu, jaką jest wybór pracodawcy - mówił po podpisaniu listu Dariusz Bąk.

– Narzędzie, które chcemy zaoferować ma być rewolucyjne w swoim pomyśle - ma zmienić sposób patrzenia na rynek pracy przez pracowników i przez pracodawców. Nie będziemy już mówić o tym, czy człowiek idzie do pracy, ale czy robi prawdziwą karierę - podkreślał Tomasz Misiak.

Zaznaczał, że portal będzie dostępny zarówno dla specjalistów, którzy chcą zdobyć nowe doświadczenie zawodowe w kolejnych firmach, jak również dla osób szukających informacji o pracodawcach i o możliwościach doszkalania się. Jest to tym ważniejsze, że – jak zwracał uwagę prezydent Work Service - mamy obecnie unikalną sytuację na polskim rynku pracy. Po raz pierwszy w historii mamy tak niskie bezrobocie, co wymusza ogromne wysiłki pracodawców, by znaleźć pracowników. Ci z kolei oczekują więcej – w tym pełnej transparentności pracodawców. Kandydaci do pracy chcą wiedzieć, ile będą zarabiać, w jaki sposób firmy traktują pracowników. Problem w tym, że polski rynek pracy wciąż jest mało przejrzysty – oceniał Tomasz Misiak zapowiadając, że nowa kariera.pl to zmieni. Pojawi się tam kilka funkcjonalności nieznanych dotąd na polskim internetowym rynku pracy. - A fakt, że projekt firmują dwa brandy- największa marka rynku HR i najbardziej innowacyjny marka rynku mediów na pewno pomoże- zaznaczał.

Unikalny produkt

- Połączenie umiejętności zespołów Gremi Media i Work Service i know how, jaki posiada każdy z nas w swojej branży, pozwoli stworzyć wyjątkowy produkt na polskim rynku - zaznaczał Dariusz Bąk. Jak przypominał, Gremi Media jest jedyną polską grupą medialną z unikatową prasą ekonomiczną i biznesową, która ma tak rozbudowaną ofertę profesjonalnych treści, a także stałą ramówkę emisji materiałów wideo nadawanych w czterech pasmach tematycznych.

- Platforma kariera.pl to kolejny etap naszej cyfrowej ekspansji. Głównym zadaniem serwisu będzie umożliwienie kandydatom zdobycia pełnej informacji związanej z rozwojem osobistym, rynkiem pracy, pozycją zawodową oraz potencjalnymi wyzwaniami zawodowymi wraz z dopasowanymi ofertami pracy. Potencjał rynku jest ogromny. Dzięki nowej platformie mamy zamiar go wykorzystać z korzyścią dla grupy i naszych klientów - dodaje prezes Gremi Media.

Przed końcem roku w domenie kariera.pl pojawi się nowa, innowacyjna platforma HR. To wspólny projekt Grupy Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, oraz giełdowej grupy Work Service, lidera usług personalnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

List intencyjny w tej sprawie podpisali w środę wieczorem na Forum Ekonomicznym w Krynicy Dariusz Bąk, prezes Gremi Media i Tomasz Misiak, prezydent rady nadzorczej Work Service. Wspólny projekt zakłada uruchomienie w najbliższym czasie innowacyjnej platformy w domenie kariera.pl. Jej wersja beta będzie uruchomiona za miesiąc, a ostateczna do końca roku.

Pozostało 86% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Praca
Rząd odpowiada na plany masowych zwolnień w firmach. 50 mln zł wsparcia
Praca
Trudno dzisiaj zagonić pracownika do biura. Szczególnie w piątek
Praca
Tego powinni się uczyć przyszli menedżerowie AI
Praca
Depresja pracowników kosztuje firmy miliardy złotych. Straty są coraz większe
Praca
Rekordowa liczba studenckich staży w Programie Kariera