Szefowa rządu poczyta „Wyborczą”

Rząd rezygnuje z prenumeraty „Gazety Wyborczej” i „Newsweeka” – podają od kilku tygodni prawicowi publicyści i politycy PiS. Tymczasem w rzeczywistości Kancelaria Premiera w prenumeracie na przyszły rok zamówiła wielokrotnie więcej egzemplarzy „Wyborczej” niż „Naszego Dziennika”.

Aktualizacja: 09.12.2015 15:38 Publikacja: 09.12.2015 15:11

Premier Beata Szydło

Premier Beata Szydło

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

O tym, że rząd i jego agencje znacząco ograniczą prenumeraty mediów krytykujących rząd PiS, pod koniec listopada poinformowało kilku prawicowych blogerów. Ich zdaniem mają też zostać ograniczone reklamy i materiały płatne umieszczane w takiej prasie przez rząd.

Do informacji nie odnieśli się przedstawiciele rządu, jednak potwierdzili ją posłowie PiS. – Wszystkie firmy i instytucje, prywatne i publiczne wycofują reklamy z „GW", TVN, „Newsweeka", „Polityki". Kto umieszcza tam ogłoszenia, znieważa Polskę – napisał na Twitterze poseł PiS Stanisław Pięta.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polityka
Adam Bodnar odpowiedział na pytanie o rekonstrukcję rządu. „Trudno wystawiać samemu ocenę”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Polityka
„Tak wygląda upadek polityka”. Prof. Antoni Dudek ocenia, co czeka rząd Donalda Tuska
Polityka
Prof. Jarosław Flis analizuje przegraną Rafała Trzaskowskiego
Polityka
Pierwszy transfer w Sejmie po wyborach. Ustawka czy przypadek?
Polityka
Sondaż: Dymisja rządu Donalda Tuska? Więcej Polaków przeciw niż za