Aktualizacja: 01.02.2017 11:01 Publikacja: 01.02.2017 11:01
Foto: 123rf.com
Będą też pieniądze na wsparcie ich twórców
- Jak są artyści, naukowcy, przedsiębiorcy, to jest jeszcze miejsce dla państwa. Co prawda państwo nie powinno wtrącać się do gospodarki, ale może jej pomagać punktowo. Chcemy precyzyjnie wspierać świat gier komputerowych. Uważam, że Polska w ciągu dwóch-trzech lat może się tu znaleźć w ścisłe czołówce europejskiej a w ciągu pięciu lat w ścisłej czołówce światowej - stwierdził Jarosław Gowin, minister nauki i szkolnictwa wyższego podczas kinowej premiery spotów reklamowych przygotowanych na startującą z początkiem lutego kampanię promującą naukę kodowania i robienie gier.
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Bezrobocie we Francji skoczyło w I kwartale 2025 r. o 8,7 proc. wobec IV kwartału 2024 r. - z 3,1 mln do 3,4 mln...
Wybór ofert pracy w HR jest teraz o połowę mniejszy niż w pierwszych latach po pandemii. I podobnie jak w IT, ro...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas