Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Urszula Stępniak: Klienci wracają do pracowni cukierniczych

Klienci wracają do nas, bo wolą zapłacić więcej raz w roku za tort i mieć pewność, co jest w środku – mówi Urszula Stępniak, właściciel rzemieślniczej cukierni Słodki Muffin, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 18.08.2017 12:58 Publikacja: 18.08.2017 12:05

#RZECZoBIZNESIE: Urszula Stępniak: Klienci wracają do pracowni cukierniczych

Foto: tv.rp.pl

Cukiernia Słodki Muffin przygotowała tort urodzinowy dla Paula McCartneya.

- Zlecenie dostałam od Stadionu Narodowego z którym blisko współpracuję. Przy okazji jedynego koncertu w Polsce dostałam zlecenie, które nie było łatwe, bo dostałam tylko 24 godz. na przygotowanie tortu. Po przekrojeniu tort był biało czerwony, żeby Paul McCartney go zapamiętał. Z tego, co wiem bardzo smakował – mówił Stępniak.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Asahi ostrzega: dane 1,5 mln klientów mogły wyciec po cyberataku
Przemysł spożywczy
Sieć Domino’s Pizza ma kłopoty. Kolejny brytyjski szef odchodzi, sprzedaż spada
Przemysł spożywczy
Giuseppe Lavazza: Kawa jeszcze będzie droga, szansa na zmianę najwcześniej za rok
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama