Wybierz kobietę-gwiazdę biznesu

8 marca po raz VII wyróżnimy ambitne, młode menedżerki. O ich wyborze zdecydują czytelnicy.

Aktualizacja: 04.03.2016 11:06 Publikacja: 25.02.2016 23:01

Wybierz kobietę-gwiazdę biznesu

Foto: Materiały prasowe

W tym roku już po raz siódmy z okazji Dnia Kobiet wyróżnimy młode menedżerki, które w trakcie ok. 10–15-letniej kariery nie tylko już osiągnęły wysokie i wpływowe stanowiska w znanych firmach, ale jeszcze większą rolę w polskim biznesie mogą odegrać w przyszłości.

Podobnie jak w poprzednich latach, również teraz w przygotowaniu listy uczestniczyli dziennikarze „Rzeczpospolitej” i „Gazety Giełdy Parkiet” oraz przedstawiciele firm Executive Search, specjalizujących się w rekrutacji na wysokie stanowiska menedżerskie.

Jednak w przeciwieństwie do poprzednich edycji naszego zestawienia, gdy o wyborze Wschodzących Gwiazd Biznesu decydowali redaktorzy „Rzeczpospolitej”, w tym roku głos będą mieli czytelnicy. W internetowym plebiscycie będą mogli oddać głosy na pięć z 14 tegorocznych kandydatek, choć tak naprawdę każda z nich może pochwalić się życiorysem zawodowym godnym tego tytułu.

W odróżnieniu od poprzednich zestawień, gdy prezentowaliśmy laureatki tytułu Wschodzącej Gwiazdy Biznesu w kolejności alfabetycznej, teraz o miejscu w zestawieniu będą decydować głosy czytelników. Głosować można do 4 marca 2016 r.

1. Anna Aranowska-Bablok, członek zarządu Adiuvo Investment i AirWay Medix

Zasiada w zarządach około 10 firm w tym dwóch giełdowych spółek: Adiuvo Investment i AirWay Medix, zajmujących się wdrażaniem nowych technologii biomedycznych. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Anna Aranowska-Bablok ma ponad 13-letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej i w nowych technologiach medycznych. Od czterech lat stale pełni funkcje dyrektorów operacyjnych w spółkach inwestycyjnych. Adiuvo inwestuje w start-upy biomedyczne, zrzesza kilkanaście projektów. Anna Aranowska-Bablok zaangażowana jest w proces pozyskiwania, zakładania oraz zarządzania spółkami portfelowymi. Jest także partnerem w Joint Polish Investment Fund, funduszu działającym w branży biomedycznej, utworzonym we współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

Intensywną pracę zawodową godzi z życiem prywatnym – od grudnia 2014 r. jest mamą Jeremiego. Wypoczywa najchętniej w górach, z plecakiem. Zakochana w Kabarecie Starszych Panów, jest też fanką Monty Phytona i uwielbia muzykę klasyczną oraz malarstwo dawne. Kiedy nie pracuje - spędza czas z rodziną i podróżuje. - Krótkie wypady to świetna okazja, aby odwiedzić muzea i operę. Raz w roku – daleka podróż w jakieś dzikie, odległe tereny. A sama praca to nie typowa „praca” – to bardziej pasja... – zaznacza.

m.r.

2. Paulina Baranowska, szefowa rekrutacji kadry zarządczej w grupie Naspers

Z początkiem marca obejmie stanowisko Global Executive Talent Acquisition Lead, czyli szefowej rekrutacji wyższej kadry zarządczej w międzynarodowej grupie Naspers (właścicielu m.in. portali Allegro i Ceneo).

Przez ostatnie pięć lat była partnerem zarządzającym firmy specjalizującej się w executive search, Horton International Poland (do 2014 r. działała jako Executive People). Paulina Baranowska, absolwentka lingwistyki stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego, ma również dyplom z zarządzania zasobami ludzkimi w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej i tytuł certyfikowanego asesora.

Z branżą executive search jest związana niemal od początku kariery zawodowej – najpierw jako konsultant w Copers International Search, a następnie w Hudson oraz w Amrop, gdzie rekrutowała top menedżerów dla wiodących światowych firm. W 2011 r. została partnerem w firmie rekrutacyjnej People, a następnie szefową wydzielonej z niej spółki Executive People, która przed dwoma laty weszła w skład międzynarodowej sieci Horton International. Mimo intensywnej pracy Paulina Baranowska znajduje czas dla dwóch nastoletnich synów oraz na rozliczne hobby – grę w tenisa, jazdę na nartach, rolkach, windsurfing, kino, literaturę i gotowanie.

a.b.

3. Magdalena Drąg, członek zarządu, dyrektor ds. marketingu Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie

Na obecne stanowisko awansowała w styczniu 2016 r. – 13 lat po tym, gdy zaczęła pracę w Philip Morris Polska. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Magdalena Drąg zaczęła karierę od funkcji asystentki marki w dziale marketingu PMP. Szybko awansowała dochodząc do stanowiska młodszego menedżera marki oraz menedżera marki Marlboro.

– Konsekwencja i innowacyjne podejście Magdy i jej zespołu przyczyniły się do umocnienia pozycji marki Marlboro jako lidera w swojej kategorii na rynku – mówią jej współpracownicy. W 2007 r. Magdalena Drąg awansowała na stanowisko menedżera portfela marek Unii Europejskiej w centrali PMI w Szwajcarii. Dwa lata później została kierownikiem działu marketingu UE, a następnie starszym menedżerem marki L&M w skali globalnej. Doświadczenie, które zdobyła w siedzibie głównej firmy w Lozannie, oraz jej osiągnięcia zaowocowały objęciem funkcji dyrektora strategii zaangażowania handlu oraz dyrektora ds. strategii handlu detalicznego. Praktykę wzbogacała wiedzą teoretyczną na studiach w The Chartered Institute of Marketing.

W pracy najbardziej pociągają ją nowe wyzwania. Dzięki nim ma możliwość poszerzania horyzontów i doskonalenia umiejętności patrzenia na rzeczywistość biznesową z wielu perspektyw. Prywatnie jest mamą i pasjonatką narciarstwa oraz fotografii. W ciągu kariery w Philip Morris odwiedziła ponad 50 krajów świata.

b.d.

4. Edyta Gałaszewska-Bogusz, zastępca dyrektora Accenture Operations w Polsce

W 2015 r. objęła funkcję szefa Finance & Accounting Portfolio, a od jesieni 2015 r. jest też zastępcą dyrektora zarządzającego Accenture Operations w Polsce. Odpowiada za współpracę z 13 klientami w obszarze finansów i księgowości, których obsługuje ponad 800 specjalistów w biurach Accenture Operations w Warszawie i Krakowie. Zarządza też jednym z kluczowych innowacyjnych programów spółki w regionie EMEA, a w Polsce patronuje firmowemu programowi Inclusion & Diversity nakierowanemu m.in. na wyrównanie szans (ze szczególnym naciskiem na rozwój zawodowy kobiet).

Absolwentka germanistyki Uniwersytetu Warszawskiego, po krótkiej przygodzie w zawodzie nauczyciela i pierwszym doświadczeniu w globalnym koncernie handlowym, w 2004 r. zaczęła karierę w polskiej spółce Accenture Operations, globalnego potentata nowoczesnych usług dla biznesu. Przez ostatnie 12 lat Edyta Gałaszewska-Bogusz pełniła wiele różnych funkcji w firmie, przechodząc przez kolejne szczeble menedżerskie. Zdobyła wszechstronne doświadczenie, współpracując z czołowymi międzynarodowymi firmami, zwłaszcza z branży nowych technologii.

Twierdzi, że w życiu ceni sobie autentyczność, uczciwość i możliwość aktywnego spędzania czasu z rodziną. Razem z mężem i 11-letnią córką realizuje swoje pasje – sport (rower, narty, łyżwy, rolki), wspólne muzykowanie i działalność charytatywną.

a.b.

5. Paulina Jurkiewicz – dyrektor i członek zarządu polskiej Fabryki L’Oréal – Kosmepol w Kaniach pod Warszawą

Od niemal dwóch lat kieruje jedną z czołowych fabryk L’Oréal, największej firmy kosmetycznej na świecie. Z jego polskim zakładem Paulina Jurkiewicz jest związana od czasu studiów. Po trzecim roku romanistyki na Uniwersytecie Wrocławskim dostała się na dwumiesięczny letni staż w Kaniach, po którym firma zaproponowała jej stałe zatrudnienia. Paulina Jurkiewicz propozycję przyjęła, a po roku pracy dokonała ostatecznego wyboru– studia skończyła zaocznie, łącząc naukę z pracą w dziale logistyki Kosmepolu. Wkrótce potem została kierownikiem centrali dystrybucyjnej, a następnie menedżerem łańcucha dostaw (w międzyczasie skończyła studia podyplomowe z logistyki na SGH). Przed trzema laty została szefem działu produkcji w Kosmepolu, a po kilku miesiącach awansowała na stanowisko dyrektora intensywnie rozbudowywanej fabryki. Dzisiaj kieruje pracą ponad 400 osób i – jak podkreśla– bazuje na modelu zarządzania opartym na metodzie małych, ale konsekwentnych kroków. Wierzy w ogromny potencjał ludzi, twierdząc, że sukces jest możliwy tylko wtedy, gdy cały zespół rozumie zasady gry i wie, jaką rolę każdy pracownik pełni w organizacji. Karierę zawodową łączy z obowiązkami mamy dwójki dzieci,a w wolnym czasie pracuje w ogrodzie, czyta i podróżuje.

a.b.

6. Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl

Jesienią 2015 r. zastąpiła Nicolasa Jedraszka na stanowisku prezesa Frisco.pl, największego supermarketu w Polsce, prowadzącego sprzedaż przez internet. Mimo młodego wieku 31-letnia Katarzyna Kazior ma bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu e-commerce.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz The London School of Economics and Political Science przed przyjście do Frisco.pl pracowała w Rocket Internet – jednym z najbardziej rozpoznawalnych funduszy inwestycyjnych, specjalizujących się w dziedzinie handlu internetowego. Pełniła tam funkcję dyrektora zarządzającego w Polsce. Stanowisko to piastowała również w CupoNation, gdzie odpowiadała za budowę i rozwój jednej z czołowych w kraju platform z kodami zniżkowymi.

Jest też współzałożycielem serwisu ClubCodes.pl, oferującego benefity pracownicze dla największych pracodawców w Polsce.(W 2014 r. kupiła go międzynarodowa firma Edenred.) Zanim związała się z sektorem e-commerce, Katarzyna Kazior zajmowała się doradztwem strategicznym w McKinsey & Company, obsługując m.in. firmy z sektora handlu, telekomunikacji i FMCG.

Wolny czas poświęca bliskimi na podróże(najchętniej odwiedza nietypowe dla turystów regiony). Interesuje się też psychologią oraz odżywianiem i wpływem diety na zdrowie i samopoczucie.

kmk

7. Dominika Kowalska, vice president w Grupie Capgemini

W styczniu tego roku awansowała na stanowisko wiceprezesa (vice president) w Grupie Capgemini, która jest jednym z czołowych dostawców usług konsultingowych, technologicznych i outsourcingu na świecie. (Stanowisko vice president jest jednym z najwyższych w globalnej strukturze Capgemini).

Dominika Kowalska od początku kariery związana jest z branżą IT, choć najpierw skończyła nauki polityczne na Uniwersytecie Śląskim. Potem dodała do nich podyplomowe marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, informatykę na Uniwersytecie Śląskim oraz studia Executive MBA. W Capgemini pracuje od ośmiu lat, w dziale Infrastructure Services, gdzie szybko awansowała. Była m.in. dyrektorem odpowiedzialnym za projekty transformacyjne w centrach usług w Europie Wschodniej, a w 2012 r. została dyrektorem sprzedaży na Europę. Obecnie odpowiada za projektowanie usług End User Services, a od początku 2016 r. jako vice president zarządza też globalnym zespołem specjalistów Capgemini zlokalizowanym w kilkunastu krajach. Dominika Kowalska jest też jedyną Polką, która dołączyła do elitarnego programu rozwojowego Grupy Capgemini,The Game Changers. Uważa, że drogą do osiągnięcia celów jest dobra organizacja. Dzięki niej ma czas na górskie hobby, które dzieli wraz z mężem

a.b.

8. Anna Nowosielska, dyrektor HR Luxoft Poland &Luxoft Mexico

Od pięciu lat kieruje działem HR w Luxoft Poland, polskim oddziale globalnej firmy informatycznej notowanej na giełdzie w Nowym Jorku. W 2015 r. kierownictwo firmy dodatkowo powierzyło jej zarządzanie HR w nowo powstałym strategicznym oddziale w Meksyku.

Ma tam wprowadzać najlepsze praktyki firmy związane z retencją pracowników (Luxoft Poland jest znany zarówno z pomysłowych akcji rekrutacyjnych, jak też z różnorodnych praktyk w zakresie HR i zarządzania zespołem obejmujących m.in. niestandardowe benefity i wewnętrzne sieci społecznościowe).

Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, podyplomowych studiów z HR oraz School of Business Trainers, Anna Nowosielska, zdobywała praktyczne doświadczenie z HR m.in. w Grupie Żywiec, RR Donnelley i Software Mind. Z branżą IT jest związana od ośmiu lat. Większość z nich przepracowała w Luxoft Poland. Przyszła tam jesienią 2011 r., gdy spółka dopiero zaczynała się rozwijać, zatrudniając kilkudziesięciu pracowników. Od tego czasu firma rozrosła się do ponad 1700 specjalistów.

Prywatnie Anna Nowosielska jest dumną mamą trójki dzieci. W czasie wolnym sięga po literaturę hiszpańską, rosyjską i amerykańską. Ceni również dobre filmy, szczególnie te w reżyserii Quentina Tarantino.

a.b.

9. Agnieszka Odorowicz, od marca 2016 r.członek zarządu Cyfrowego Polsatu

Była dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w marcu br. wejdzie do zarządu Cyfrowego Polsatu, największej prywatnej grupy telekomunikacyjno-medialnej kontrolowanej przez Zygmunta Solorza-Żaka.

Gdy w ubiegłym roku, po pięciu latach kierowania PISF zostawiała dyrektorski fotel, pytana przez „Rzeczpospolitą”, za czym będzie tęsknić, odpowiadała, że za twórczym życiem filmowym. W Cyfrowym Polsacie, którego jednym z biznesów jest telewizja, film to ważna sprawa. Choć w prywatnym biznesie Agnieszka Odorowicz dopiero startuje, to ma duże doświadczenie i sukcesy w zarządzaniu. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, z zawodu jest ekonomistką i menedżerem kultury. Przez kilka lat była pracownikiem naukowym UEK, a w 2002 została dyrektorem Centrum Rozwoju i Promocji uczelni. Jednocześnie spełniała się jako dyrektor artystyczna Międzynarodowego Konkursu Współczesnej Muzyki Kameralnej i producentka kilkudziesięciu programów dla telewizji publicznej.

W latach 2004–2005 pełniła funkcję sekretarza stanu w Ministerstwie Kultury będąc też w tym samym czasie przewodniczącą międzyresortowego zespołu do spraw polityki państwa w dziedzinie mediów. W 2005 r. wygrała konkurs na dyrektora utworzonego wtedy Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Kierowała nim przez dwie kadencje. Od kilku lat Agnieszka Odorowicz angażuje się też w działalność społeczną Kongresu Kobiet, będąc członkinią jego Rady Programowej.

ziu

10. Marta Ogrodniczak, dyrektor regionu w Kompanii Piwowarskiej

Przed niespełna trzema laty, w wieku 34 lat, została w KP szefem sprzedaży odpowiedzialnym za południe Polski, jeden z trzech regionów dystrybucyjnych producenta piwa: Tyskie, Lech i Żubr. Z Kompanią Piwowarską związana jest od prawie 12 lat. - Moim sukcesem jest fakt, że od 12 lat pracuję w jednej firmie, mimo zawodowego ADHD. Mój pracodawca zrozumiał, że muszę często dostawać nowe projekty, by utrzymać wysoki poziom sprawczości. Zyskuje na tym firma i zyskuję ja, gdyż zmiany są moim żywiołem – mówi Marta Ogrodniczak.

Absolwentka stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i strategii sprzedażowych w poznańskiej Wyższej Szkole Bankowej, ma też za sobą studia MBA w London Business School.

Karierę w KP zaczynała od stanowiska asystentki prezesa do spraw sprzedaży i dystrybucji, aby następnie szybko wspinać się po kolejnych szczeblach firmowej hierarchii. Pierwszym przełomem w jej rozwoju zawodowym był w 2009 r. awans na kierownika ds. trade marketingu w regionie północnym. Jedna z jej dewiz brzmi: "czekanie jest najgorszą strategia w biznesie".

Prywatną pasją Marty Ogrodniczak są podróże, szczególnie w regiony polarne i arktyczne. Odwiedziła już Islandię i Antarktydę. Interesuje ją także polityka i historia XX wieku. Kocha zwierzęta, szczególnie psy.

b.d.

11. Katarzyna Piątkowska, dyrektor logistyki Coca-Cola HBC Polska

Od lipca 2014 r. jest członkiem zespołu zarządzającego Coca-Cola Hellenic Polska. Dwa lata wcześniej awansowała na stanowisko dyrektora logistyki Coca-Cola HBC Polska. W latach 2014–2015 kierowany przez nią dział logistyki Coca-Cola HBC Polska otrzymał pierwszą nagrodę w badaniu rynkowym Supply Chain Designer.

Pierwsze doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i dystrybucją Katarzyna Piątkowska zdobyła w spółce Coca-Cola Beverages. Pracowała tam przez osiem lat. Wcześniej związana była z Cadbury Wedel (które po zmianie właściciela zmieniło nazwę na Lotte Wedel). Była m.in. członkiem zespołu zarządzającego ze strony Wedla w czasie wydzielenia biznesu Cadbury. Jej atutem jest rzadko spotykane na rynku połączenie wiedzy z zakresu logistyki i sprzedaży.

Katarzyna Piątkowska ma za sobą studia z finansów i bankowości na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, podyplomowe studia z logistyki na Akademii Leona Koźmińskiego oraz kursy biznesowe w Szwajcarii i USA. Jednym z jej biznesowych guru jest Brian Tracy, autor książek z dziedziny rozwoju osobistego i psychologii sukcesu. Nie tylko w biznesie, ważne są dla niej wizja, planowanie, samodyscyplina i relacje. Pasjonuje się psychologią sukcesu i podróżami. Lubi czytać książki i jeździć konno.

b.d.

12. Oksana Staniszewska, członek zarządu AmRest Holdings

W grudnia 2015 r. weszła do zarządu giełdowego AmRest Holdings – największej niezależnej firmy prowadzącej sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Objęła też stanowisko Chief People Officer (dyrektora ds zasobów ludzkich).

Oksana Staniszewska,absolwentka językoznawstwa na Kijowskim Uniwersytecie Narodowym (KUN) oraz rachunkowości i audytu na Akademii Ekonomicznej w Tarnopolu początkowo postawiła na karierę na uczelni. Do biznesu trafiła trochę z przypadku. Była wykładowcą Business English na KUN, gdy w 2006 r. AmRest rozpoczął rekrutację na Ukrainie. Studenci Oksany Staniszewskiej w ramach zajęć napisali CV i wystartowali w rekrutacji. Ona sama też przyłączyła się do projektu. Z powodzeniem.

Po szkoleniu w Polsce dostała propozycję pracy w AmRest. W kolejnych latach Oksana Staniszewska była trenerem i menedżerem ds. szkoleń, szefową restauracji Pizza Hut, dyrektorem ds. szkoleń i Rozwoju Kariery. Latem 2012 r. została dyrektorem HR na Rosję, a w końcu 2015 r. wróciła do Polski, już do zarządu AmRest Holdings.

Dzięki dobrej organizacji i właściwym priorytetom, udaje jej się godzić karierę z rolą żony i matki dwóch synów. (Z mężem poznanym w AmRest dzieli pasję do piłki nożnej). Ma też czas na własne hobby – grę na fortepianie. I twierdzi, że najlepsze pomysły biznesowe przychodzą jej do głowy właśnie podczas gry.

a.b.

13. Anna Podolak, wiceprezes Grupy Azoty Zakłady Chemiczne Police SA

Od października 2014 r., jako wiceprezes giełdowych Polic Anna Podolak odpowiada tam m.in. za logistykę, elektrociepłownie, oraz produkcję bieli tytanowej. A jako prezes spółki zależnej, PDH Polska uczestniczy w Policach w największej inwestycji w historii polskiej chemii ciężkiej – budowie instalacji do produkcji propylenu metodą PDH. Wcześniej jako dyrektor generalna African Investment Group przygotowała i przeprowadziła (we współpracy z prezesem Grupy Azoty Police Krzysztofem Jałosińskim) akwizycję kopalni fosforytów w Senegalu – pierwszą udaną transakcję tego typu zrealizowaną w Afryce przez polską spółkę Skarbu Państwa.

Absolwentka Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej na Politechnice Szczecińskiej pierwszy kontakt z zakładami w Policach miała już na studiach podczas badań do pracy magisterskiej. Po dyplomie Anna Podolak wróciła do firmy-tym razem jako pracownik wydziału fosforowego, gdzie była pierwszą kobietą zatrudnioną na stanowisku technologa odpowiedzialnego za proces produkcji kwasu fosforowego. W kolejnych latach awansowała i przed powołaniem do zarządu była dyrektorem Departamentu Obszarów Wsparcia. W 2011 roku zdobyła Certyfikat Ministerstwa Skarbu Państwa dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Wolny czas przeznacza na sport (narty, windsurfing i triathlon) oraz teatr i kino.

a.b.

14. Marta Stefańczyk-Ciąpała, prezes Cafardini

Jest nie tylko szefową, ale i założycielką rodzinnej firmy Cafardini szyjącej odzież na miarę. Zanim w 2005 r. wystartowała z własnym biznesem, pracowała m.in. w polskim konsulacie i firmach zajmujących się consultingiem. Absolwentka Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu i francuskiej Grenoble Ecole de Management mówi o sobie, że ma typowo menedżerskie wykształcenie – z naciskiem na biznes międzynarodowy. I to jest właśnie kierunek, w którym zmierza Cafardini.

Swoją przygodę z branżą odzieżową Marta Stefańczyk-Ciąpała rozpoczęła od restrukturyzacji jednego z byłych zakładów krawieckich Vistuli, w Łańcucie.Dzisiaj, choć kierowana przez nią spółka ubiera głowy państw, prezesów i właścicieli największych firm, ona sama zapewnia, że na największy sukces dopiero pracuje z całym zespołem Cafardini. Jak twierdzi, należy do osób, które największą wartość widzą w praktycznym zbieraniu doświadczeń biznesowych. Dlatego teraz na studiach chętniej uzupełnia swoje hobbistyczne zainteresowania z dziedziny psychologii. Uważa bowiem, że biznesu najlepiej uczyć się w praktyce.

W tym roku już po raz siódmy z okazji Dnia Kobiet wyróżnimy młode menedżerki, które w trakcie ok. 10–15-letniej kariery nie tylko już osiągnęły wysokie i wpływowe stanowiska w znanych firmach, ale jeszcze większą rolę w polskim biznesie mogą odegrać w przyszłości.

Podobnie jak w poprzednich latach, również teraz w przygotowaniu listy uczestniczyli dziennikarze „Rzeczpospolitej” i „Gazety Giełdy Parkiet” oraz przedstawiciele firm Executive Search, specjalizujących się w rekrutacji na wysokie stanowiska menedżerskie.

Pozostało 97% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Praca
Rząd odpowiada na plany masowych zwolnień w firmach. 50 mln zł wsparcia
Praca
Trudno dzisiaj zagonić pracownika do biura. Szczególnie w piątek
Praca
Tego powinni się uczyć przyszli menedżerowie AI
Praca
Depresja pracowników kosztuje firmy miliardy złotych. Straty są coraz większe
Praca
Rekordowa liczba studenckich staży w Programie Kariera