Nowy gracz na rynku HR w Polsce

aktualizacja: 16.10.2016, 23:02
Foto: 123RF

Chcemy w ciągu najbliższych trzech–pięciu lat stać się liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz usług kontraktingu, zwłaszcza w IT – wyjaśnia Michał Młynarczyk, który po latach (od 2007 r.) zarządzania firmą rekrutacyjną Hays Poland został współwłaścicielem, a od 1 listopada będzie również prezesem nowej spółki Devonshire Investment Group.

Mimo anglojęzycznej nazwy DIG jest polską firmą, która stawia sobie ambitny cel konsolidacji rozdrobnionego na razie rynku rekrutacji specjalistów i menedżerów w regionie.

Nowy gracz w branży HR to wehikuł inwestycyjny utworzony ze środków trzech partnerów. Wśród nich jest jeden z funduszy należących do Opoka TFI, AdNext Group – spółka specjalizująca się w marketingu internetowym – oraz Michał Młynarczyk, który jest głównym udziałowcem DIG.

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Zamów subskrypcję TANIEJ O VAT
i czytaj bez ograniczeń!

Kup teraz
Żródło: Rzeczpospolita

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.

POLECAMY

KOMENTARZE