Aktualizacja: 16.10.2016 23:02 Publikacja: 16.10.2016 22:51
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Mimo anglojęzycznej nazwy DIG jest polską firmą, która stawia sobie ambitny cel konsolidacji rozdrobnionego na razie rynku rekrutacji specjalistów i menedżerów w regionie.
Nowy gracz w branży HR to wehikuł inwestycyjny utworzony ze środków trzech partnerów. Wśród nich jest jeden z funduszy należących do Opoka TFI, AdNext Group – spółka specjalizująca się w marketingu internetowym – oraz Michał Młynarczyk, który jest głównym udziałowcem DIG.
Aż dwie trzecie pracujących Polaków śledzi doniesienia medialne o masowych zwolnieniach w kraju i na świecie, a...
Co trzecia firma chce zatrudniać, a co piąta zastanawia się nad zwolnieniami. Dbałość o zachowanie pozycji konku...
Nawet 8300 złotych miesięcznie będą mogli zarobić uczestnicy tegorocznej edycji programu stażowego Polskiej Rady...
Zaniedbania popełnione w pierwszych tygodniach po zatrudnieniu nowego pracownika mogą skutecznie zmniejszyć jego...
O ile w 2024 r. mniejszy popyt na pracowników ograniczył w wielu branżach rotację kadr, o tyle oczekiwana popraw...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas