Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 01.08.2018 22:43 Publikacja: 31.07.2018 18:40
Nie wiadomo, jak przy zbliżających się wyborach podejść do kwestii ochrony danych osobowych. Resort cyfryzacji uspokaja.
Foto: Fotorzepa/ Marian Zubrzycki
„Państwowa Komisja Wyborcza zwraca się z prośbą o potraktowanie sprawy jako bardzo pilnej" – napisał 9 lipca przewodniczący PKW Wojciech Hermeliński do prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) Edyty Bielak-Jomaa. W piśmie, do którego dotarła „Rzeczpospolita", Hermeliński zwraca się „o opinię dotyczącą zbierania przez komitety wyborcze podpisów wyborców popierających utworzenie komitetu wyborczego oraz zgłoszenie list kandydatów na radnych".
– Niestety, wciąż nie dostaliśmy odpowiedzi – mówi Magdalena Pietrzak, szefowa Krajowego Biura Wyborczego, które zapewnia obsługę PKW. Choć do ogłoszenia daty wyborów, i co za tym idzie rozpoczęcia kampanii, zostały dwa tygodnie, wciąż nie wiadomo, w jaki sposób komitety mają zbierać listy poparcia, konieczne do rejestracji.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Dyrektor Instytutu prof. Krzysztof Ruchniewicz poinformował na briefingu prasowym o tym, że odwołał ze stanowisk...
Prezydent Karol Nawrocki nie będzie „pod żyrandolem”, tylko będzie prowadził aktywną politykę, taka jest jego ró...
Lawina konkursów na dyrektorskie stanowiska w Najwyższej Izby Kontroli. Wygrywają je ludzie Mariana Banasia. Prz...
Rafał Leśkiewicz, rzecznik prezydenta Karola Nawrockiego, poinformował w mediach społecznościowych, że w czwarte...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas