Aktualizacja: 08.02.2016 20:00 Publikacja: 08.02.2016 20:00
Laureaci konkursu „Orzeł innowacji – Start-Up!" – przedstawiciele firm: Social WiFi, EasySolar, Sher.ly, Carbon Workshop, GeniCore.
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Nowatorska technologia spiekania materiałów kompozytowych, mobilna aplikacja umożliwiająca samodzielne projektowanie systemów fotowoltaicznych czy rozwiązanie pozwalające wykorzystywać Wi-Fi do analityki i marketingu – to tylko część z projektów wdrażanych przez polskie start-upy, które zdobyły uznanie jury konkursu „Orzeł innowacji".
W ubiegłym tygodniu na uroczystej gali wyróżniono finalistów. Kampania reklamowa o wartości 250 tys. zł na łamach dzienników „Rzeczpospolita" i „Parkiet", a także magazynu „Bloomberg Businessweek Polska" i miesięcznika „Sukces" oraz pakiet specjalistycznych szkoleń – taką nagrodę odebrał GeniCore, technologiczna spółka, która wygrał przeznaczoną dla start-upów edycję „Orła innowacji".
Przedsiębiorcy technologiczni są bardzo dobrze wykształceni, ale nie mają wiedzy i umiejętności, by prowadzić st...
Musimy pozyskać finansowanie. A to jest łatwiejsze na rynku amerykańskim - mówi Konrad Zieliński, prezes Uhura B...
W momencie, kiedy startowaliśmy w Orle Innowacji, mieliśmy przechody na poziomie kilkuset tysięcy złotych. Teraz...
Jeszcze kilka lat temu w ogóle nie rozmawialiśmy o talentach, o tym, jak budować konkurencyjne zespoły, jak przy...
Nasze rozwiązania w znaczący sposób ograniczają straty żywności. W niektórych wypadkach o kilkanaście do kilkudz...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas