Reklama

Czas na wartości i budowę relacji zamiast pogoni za szybkim zyskiem

Chcąc rozwijać prawdziwe innowacje, a nie tylko nowe produkty, trzeba odejść od oportunistycznej gry rynkowej na rzecz gry relacyjnej, która pomaga tworzyć wartość w biznesie.

Aktualizacja: 21.07.2017 16:47 Publikacja: 23.03.2017 20:02

O końcu kapitału, jaki znamy, i czasach firmy-idei dyskutowali podczas seminarium eksperci i menedże

O końcu kapitału, jaki znamy, i czasach firmy-idei dyskutowali podczas seminarium eksperci i menedżerowie znanych firm (Boeing Digital Aviation, Oceanic, Trefl i Olivia Business Center).

Foto: materiały prasowe

– O ile w połowie lat 70. XX wieku aktywa niematerialne stanowiły jedynie 17 proc. wartości rynkowej amerykańskich spółek z indeksu S&P 500, o tyle w 2015 r. było to już 87 proc. ich wyceny – mówiła Ewa Sowińska, wiceprezes Krajowej Rady Biegłych Rewidentów i członek Rady Programowej Open Eyes Economy podczas seminarium „Firma-idea. Realne wyzwania, niematerialne wartości".

Spotkanie, które w środę zgromadziło na Politechnice Gdańskiej ekonomistów, naukowców, prawników i przedstawicieli biznesu, było częścią przygotowań do drugiej edycji Międzynarodowego Kongresu Ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit 2017, która w połowie listopada odbędzie się w Krakowie.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Apteka dla pacjenta? Na razie w teorii
Patronat Rzeczpospolitej
Rekordowy Kongres Nowej Mobilności 2025: Od elektryfikacji do urbanistyki
Wydarzenia Gospodarcze
Targi Kielce: tu pokazuje się polski przemysł obronny
Wydarzenia Gospodarcze
Banki mogą pomóc w zakupach obronnych
Wydarzenia Gospodarcze
Rola BGK w finansowaniu obronności będzie rosła
Reklama
Reklama