Aktualizacja: 29.11.2017 10:53 Publikacja: 29.11.2017 10:47
Foto: AFP
Agencja Reutera podała we wrześniu, że Volkswagen stara się zapewnić sobie długoterminowe dostawy kobaltu w związku z ambitnymi planami produkcji samochodów elektrycznych. W listopadzie grupa ogłosiła, że do końca 2022 r. przeznaczy 34 mld euro na elektryfikację napędu.
- W ramach przetargu wystąpiliśmy o różne opcje gwarancji ze strony sektora surowcowego. Przeprowadziliśmy już konstruktywne rozmowy ze znanymi dostawcami i będziemy kontynuować te dyskusje. Poza dostawami i kosztami, innymi tematami rozmów są przyszłe zwiększenie mocy produkcyjnych, ciągłość i przejrzystość — stwierdził jeden z rzeczników VW.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas