"Zatrzymaliśmy emisję, ponieważ potwierdzenie realizacji kampanii było błędem. Treść kampanii nie jest zgodna z zasadami i wartościami Grupy Onet-RAS Polska (...). Szczerze żałujemy popełnionego błędu" - głosi oświadczenie dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Onet-RAS Polska Agnieszki Odachowskiej.
Press odnotowuje, że materiałów związanych z kampanią PFN nie wyemitują też media Agory, ani "Dziennik Gazeta Prawna". Spoty będące elementem kampanii emitują natomiast TVN, Polsat i TVP.
Kampania "Sprawiedliwe sądy" została uruchomiona 8 września. Prowadzi ją Polska Fundacja Narodowa - instytucja powołana o dbanie o pozytywny wizerunek Polski za granicą - co budzi wątpliwości opozycji, która uważa, że jest to nielegalny sposób finansowania kampanii partyjnej PiS.
Środki na kampanię, której łączna wartość ma osiągnąć 19 mln złotych, pochodzą ze spółek Skarbu Państwa.
Elementem kampanii są też widoczne przy drogach w całej Polsce billboardy.