T-Mobile rozpoczął współpracę z popularnym internetowym serwisem video Netflixem. Dzięki temu już za 2 dni klienci różowego operatora będą mogli cieszyć się dostępem do kilku tysięcy kultowych filmów i seriali.

- Uważnie obserwujemy zachowania i potrzeby klientów, by dostarczać im dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebują. Dotyczy to nie tylko usług telekomunikacyjnych, ale również multimedialnych. Widzimy, jak zmieniają się zwyczaje konsumenckie w zakresie konsumpcji treści wideo i jak ważną rolę pełni w nich dostęp mobilny. Dlatego współpraca z Netflixem tuż po jego wejściu na polski rynek jest naturalnym wyborem – mówi Piotr Markowski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C.

Jako pierwsi z usługi skorzystają użytkownicy wybierający pakiet nielimitowanego internetu Supernet. Ci zostaną zwolnieni z opłat na okres 4 miesięcy, a po wygaśnięciu promocji będą mogli zadecydować o przedłużeniu dostępu do Netflixa.

Z początkiem lutego T-Mobile zaoferuje klientom integrację płatności za usługę i umożliwi rozliczenie jej na jednej fakturze. Co więcej, Netflix na dobre zagości na wszystkich ekranach telefonów, sprzedawanych przez T-Mobile.

Obecnie Netflix zrzesza ponad 83 mln subskrybentów z całego świata i oferuje szeroki wachlarz popularnych filmów, seriali, stand-upów czy programów dla dzieci. 80 proc. materiałów dostępnych na platformie przetłumaczone zostały na język polski.