Reklama

Nadawcy w zwarciu z Emitelem

Nowe cyfrowe stacje naziemne pracują nad kampanią reklamową, ale o wspólnej dacie ich startu wciąż nie słychać, bo też nie ma umowy z dosyłającym ich sygnał operatorem multipleksu.

Publikacja: 12.09.2016 20:12

Nadawcy w zwarciu z Emitelem

Foto: Bloomberg

Gdyby nowe naziemne kanały cyfrowej telewizji ruszyły zgodnie z pierwszymi zapowiedziami, część z nich można byłoby oglądać już nawet od czerwca. Jednak ani Nowa TV (Grupa ZPR Media), ani Metro TV Agory, ani WP Wirtualnej Polski, ani Zoom TV spółki Cable Television Networks & Partners wciąż w eterze nie ma. A to dlatego, że nadawcy twardo negocjują z Emitelem warunki finansowe współpracy przy dosyłaniu sygnału tych stacji. Już w ubiegłym roku nadawcy sygnalizowali, że nie zgodzą się na płacenie Emitelowi 6 mln zł rocznie i liczą na obniżkę przy nowym pakiecie stacji z uwagi na to, że jego multipleks daje im mniejszy zasięg, a jego użytkowanie wiąże się z komplikacjami technicznymi.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Materiał Promocyjny
Sieci kampusowe – łączność skrojona dla firm
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama